Gå til innhold

Mannestripping fremstilles som en gladsak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig kunne ikke tenke meg å gå på noe slikt, men utover det så har jeg ikke så mye meninger om hva voksne, samtykkende mennesker velger å gjøre.

Det er viktig å rette søkelys mot evt utfordringer for de som jobber innenfor stripping. Men generelt sett tror jeg verden ville vært et bedre sted hvis folk sluttet å ha så mange meninger om hva andre mennesker velger å gjøre i sine liv. 

Skrevet
laban skrev (4 timer siden):

I dag vil jeg tro tilgangen på den type underholdning er veldig lett tilgjengelig. Men som i andre sammenhenger er vel teater/"direkten" bedre enn skjerm.

Ja, det er vel det «pirrende» ved at det er «ekte» og «live» som gjør at enkelte fortsatt synes det er spennende å snikfilme oppunder skjørtet til fremmede damer på trikken, hvor sikkert 99,9 prosent uansett har truse på, selv om internett flommer over av nakne damer som bjudar på «alt»… 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...