Vhanja Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Jeg personlig kunne ikke tenke meg å gå på noe slikt, men utover det så har jeg ikke så mye meninger om hva voksne, samtykkende mennesker velger å gjøre. Det er viktig å rette søkelys mot evt utfordringer for de som jobber innenfor stripping. Men generelt sett tror jeg verden ville vært et bedre sted hvis folk sluttet å ha så mange meninger om hva andre mennesker velger å gjøre i sine liv. 1 Siter
morsan Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni laban skrev (4 timer siden): I dag vil jeg tro tilgangen på den type underholdning er veldig lett tilgjengelig. Men som i andre sammenhenger er vel teater/"direkten" bedre enn skjerm. Ja, det er vel det «pirrende» ved at det er «ekte» og «live» som gjør at enkelte fortsatt synes det er spennende å snikfilme oppunder skjørtet til fremmede damer på trikken, hvor sikkert 99,9 prosent uansett har truse på, selv om internett flommer over av nakne damer som bjudar på «alt»… 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.