emilie321 Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Har fått trent tre ganger på treningssenteret denne uka. På mandag skulle jeg begynne med sleden. Så at det lå to vekter a 25kg på og jeg skulle egentlig bare ha en 25kg og en 20kg. Orket ikke å bytte, så jeg dro og dytta på de som lå der (det ble 90kg totalt) Det samme gjentok seg på onsdag. På fredag fortalte jeg PTen dette og han begynte da å ta av alle vektene på sleden. Jeg sto nok da som et spørsmålstegn. Så satt PTen seg på huk på sleden og da skjønte jeg at jeg skulle dra og dytte på han🤭 Det var veldig tungt, men jeg greide det. Litt morsomt også da🤭 Mandag : Treningssenteret, styrke (60min) Onsdag : Treningssenteret, styrke (50min) Fredag : Treningssenteret, styrke med PT (55min) Hvordan har det gått med dere andre? 3 Siter
påskelilje Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Lite trening denne uka og: Kort tur i skogen onsdag, 2 km. Tur i skogen lørdag, 5,8 km. 3 Siter
Grendel Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Litt samme tralten: To joggeturer: 9 km på asfalt og 6 km i marka. 3 Siter
emilie321 Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni påskelilje skrev (4 timer siden): Lite trening denne uka og: Kort tur i skogen onsdag, 2 km. Tur i skogen lørdag, 5,8 km. Litt er bedre enn ingenting 😊 1 Siter
Vhanja Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Ble ikke styrketrening forrige uke, men ble som følger: Mandag: 5,45 km tur, første gang hele runden uten pause Tirsdag: Minitur 1 km Onsdag: 2,54 km bestående av bratt motbakke (gikk opp hele for første gang uten pauser) og tilsammen 740m jogging (300m, gåing, 440m). Lengste strekning jogging jeg har gjort. Så tre nye milepæler den uka! Det får gjøre opp for at det ikke ble styrketrening. 2 Siter
emilie321 Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Vhanja skrev (2 timer siden): Ble ikke styrketrening forrige uke, men ble som følger: Mandag: 5,45 km tur, første gang hele runden uten pause Tirsdag: Minitur 1 km Onsdag: 2,54 km bestående av bratt motbakke (gikk opp hele for første gang uten pauser) og tilsammen 740m jogging (300m, gåing, 440m). Lengste strekning jogging jeg har gjort. Så tre nye milepæler den uka! Det får gjøre opp for at det ikke ble styrketrening. Den beste treningen er den en faktisk får gjort. Synes du er flink! 1 Siter
Vhanja Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni emilie321 skrev (2 minutter siden): Den beste treningen er den en faktisk får gjort. Synes du er flink! Takk i like måte! 1 Siter
Glitter Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Ikkr trening, men har gått til og fra butikken og til og fra busstoppet to ganger. Det er bratte bekker så med tanke på anstrengelsene det ble nå litt trening likevel. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.