Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt bedre uke nå.

En 6 km joggetur med en del gange i fjellet. 6 km raskt på asfalt pluss en 5 km tur på asfalt.

Totalt 17 km.

Egentlig litt over det jeg har som mål på den fronten.😃

Skrevet

Denne uka gikk ikke som planlagt.  Fikk bare til en gang på treningssenteret hvor jeg trente styrke i 70min. Fredag, lørdag og søndag var jeg så sliten og umotivert at jeg greide såvidt å gjøre litt utenom å ligge på sofaen.  Blir frustrert over at jeg orker så lite, men samtidig bør jeg se at jeg faktisk greier mer i hverdagen enn tidligere.  Det går bare så innmari sakte framover.  

stjernestøv
Skrevet

har i hvert fall gått over 10000 skritt hver dag. 

Skrevet
emilie321 skrev (36 minutter siden):

Denne uka gikk ikke som planlagt.  Fikk bare til en gang på treningssenteret hvor jeg trente styrke i 70min. Fredag, lørdag og søndag var jeg så sliten og umotivert at jeg greide såvidt å gjøre litt utenom å ligge på sofaen.  Blir frustrert over at jeg orker så lite, men samtidig bør jeg se at jeg faktisk greier mer i hverdagen enn tidligere.  Det går bare så innmari sakte framover.  

Det er i alle fall noe 🙂 Nå gjelder det å ikke dette helt ut pga et glipptak.

Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

har i hvert fall gått over 10000 skritt hver dag. 

Det er veldig sterkt! Jeg visste ikke at du var så aktiv.

stjernestøv
Skrevet
Grendel skrev (Akkurat nå):

Det er veldig sterkt! Jeg visste ikke at du var så aktiv.

takk. Går inne da som regel, rundt sykehuset er ikke så mange skritt. 

Skrevet

Jeg er på ferie så jeg går helt i surr med dagene. Har i hvert fall blitt to 7,5 km turer, en kortere skogstur og 3 x Absolution (30 min mage) og 2 x 20 min overkropp. Ja, det var nok alt. Hatt kaffe/lunsjavtale 2 dager, og da er det nok aktivitet for en dag. Har ingen avtaler denne uka, men ikke alle dager er like gode og da kan det være tungt å komme igang. 

Skrevet
Grendel skrev (19 minutter siden):

Det er i alle fall noe 🙂 Nå gjelder det å ikke dette helt ut pga et glipptak.

Ja, litt er bedre enn ingenting.  Har vært å trent i dag, så håper jeg er i rute igjen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...