Grendel Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Litt bedre uke nå. En 6 km joggetur med en del gange i fjellet. 6 km raskt på asfalt pluss en 5 km tur på asfalt. Totalt 17 km. Egentlig litt over det jeg har som mål på den fronten.😃 2 Siter
emilie321 Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Denne uka gikk ikke som planlagt. Fikk bare til en gang på treningssenteret hvor jeg trente styrke i 70min. Fredag, lørdag og søndag var jeg så sliten og umotivert at jeg greide såvidt å gjøre litt utenom å ligge på sofaen. Blir frustrert over at jeg orker så lite, men samtidig bør jeg se at jeg faktisk greier mer i hverdagen enn tidligere. Det går bare så innmari sakte framover. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni har i hvert fall gått over 10000 skritt hver dag. 1 Siter
Grendel Skrevet 16. juni Forfatter Skrevet 16. juni emilie321 skrev (36 minutter siden): Denne uka gikk ikke som planlagt. Fikk bare til en gang på treningssenteret hvor jeg trente styrke i 70min. Fredag, lørdag og søndag var jeg så sliten og umotivert at jeg greide såvidt å gjøre litt utenom å ligge på sofaen. Blir frustrert over at jeg orker så lite, men samtidig bør jeg se at jeg faktisk greier mer i hverdagen enn tidligere. Det går bare så innmari sakte framover. Det er i alle fall noe 🙂 Nå gjelder det å ikke dette helt ut pga et glipptak. 1 Siter
Grendel Skrevet 16. juni Forfatter Skrevet 16. juni stjernestøv skrev (13 minutter siden): har i hvert fall gått over 10000 skritt hver dag. Det er veldig sterkt! Jeg visste ikke at du var så aktiv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Grendel skrev (Akkurat nå): Det er veldig sterkt! Jeg visste ikke at du var så aktiv. takk. Går inne da som regel, rundt sykehuset er ikke så mange skritt. 0 Siter
Soleil70 Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Jeg er på ferie så jeg går helt i surr med dagene. Har i hvert fall blitt to 7,5 km turer, en kortere skogstur og 3 x Absolution (30 min mage) og 2 x 20 min overkropp. Ja, det var nok alt. Hatt kaffe/lunsjavtale 2 dager, og da er det nok aktivitet for en dag. Har ingen avtaler denne uka, men ikke alle dager er like gode og da kan det være tungt å komme igang. 2 Siter
emilie321 Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Grendel skrev (19 minutter siden): Det er i alle fall noe 🙂 Nå gjelder det å ikke dette helt ut pga et glipptak. Ja, litt er bedre enn ingenting. Har vært å trent i dag, så håper jeg er i rute igjen. 0 Siter
påskelilje Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Jeg kom meg endelig på en skikkelig lang tur I høyt tempo, etter at jeg har måttet ta det veeeeldig med ro de siste ukene! Mannen og jeg gikk tur i skogen på søndag, 10 km, og 5 av dem i omtrent maks tempo uten å løpe, litt roligere på vei hjem. Deilig å kjenne at kroppen fungerer igjen! Ellers har jeg gjort en del taichi-øvelser på badet om morgenen som er gode for kroppen min, særlig disse ukene når jeg ikke har fått trent noe. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.