omholt Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg bruker medisinene fontex (10mg), vallergan (10mg) og truxal (10mg). Jeg har lest noen steder at man bør ta kosttilskudd når man bruker slike medisiner. Er det nødvendig når man spiser sunt og variert kosthold? Tran/omega3 er anbefalt å ta i vinterhalvåret. Har det noen innvirkning på psyken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hei omholt, Ved bruk av Fontex trenger du ikke ekstra kosttilskudd i tillegg til et sunt og variert kosthold. Jeg er ikke kjent med de norske navnene til de andre medisinene – kanskje du kunne gitt meg det internasjonale navnet som også står på pakkene? Jeg er ikke kjent med om tran/omega3 virker inn på psyken. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.