påskelilje Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Denne uka har vært bedre enn på lenge: Onsdag: 1 time styrketrening på treningssenteret Torsdag: 50 time styrketrening på treningssenteret Søndag: Tur i skogen med mannen, 8 km. Pluss kveldstur med dattera, ca 2 km. Hvordan har det gått med dere? 4 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni påskelilje skrev (7 timer siden): Denne uka har vært bedre enn på lenge: Onsdag: 1 time styrketrening på treningssenteret Torsdag: 50 time styrketrening på treningssenteret Søndag: Tur i skogen med mannen, 8 km. Pluss kveldstur med dattera, ca 2 km. Hvordan har det gått med dere? Imponert over styrketreningsøkta på 50 timer! 😂 1 Siter
Vhanja Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Mandag - 3 km runde med motbakke+powerwalk+jogging Onsdag - Trappegåing, totalt 1200 trinn (300 trappetrinn opp til en topp, gikk opp og ned to ganger) Torsdag - Liten tur: 1,4 km Søndag: Styrketrening (drøy time, helkroppsprogram) 3 Siter
påskelilje Skrevet 23. juni Forfatter Skrevet 23. juni Lillemus skrev (7 timer siden): Imponert over styrketreningsøkta på 50 timer! 😂 Å hjelpe meg! Ja, her går det unna, fra 0 styrketrening til en 50 timers økt 😅😅😅 0 Siter
Grendel Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Det vanlige. Det ble en 4 x 4 intervall økt. Totalt 7 km med oppvarming. Pluss en joggetur på 5 km. 2 Siter
emilie321 Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Det gikk ikke helt bra denne uka, men bedre enn forrige. Mandag : Treningssenteret. Styrke i 75min. Fredag : Treningssenteret. Styrke i 65min Målet mitt foreløpig er 3 økter med styrketrening i uka, så er delvis fornøyd. Neste uke vil jeg også bare greie 2 økter pga mye annet som skjer. Skal bla i bryllup. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.