Gå til innhold

Når hvite kvinner beføler asylsøkere med benprotese

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/grafsing-pa-smajenter-truer-med-utvisning-til-hjemlandet/o/5-95-2515221

Rabalderet brøt løs etter at fire syriske menn i alderen 18 til 28 år i forrige uke ble anholdt for seksuelle overgrep mot åtte 11–16 år gamle jenter på et kommunalt friluftsbad i Gelnhausen.

Dette var ikke første gang – og også tidligere ble grafsingen og befølingen begått av gjenger med innvandrergutter.

Nå griper kommunen inn – med årets mest absurde plakater der tegningene viser hvite, også kvinner, som forgriper seg på fargede gutter og menn.

Alt for ikke å fremstå rasistisk. Mener å huske noe lignende her i landet (tegning av gjeng med hvite ungdommer som ranet enslig innvandrer).

Screenshot_20250703_151715_WELT+News.jpg

Skrevet (endret)

Denne her var virkelig latterlig fordomsfri. Man tenker ikke akkurat: "Å ja, hater når det skjer!" Her er jo alle mulige scenarioer, bortsett fra det aktuelle der guttegjenger er de som gjør noe. Ser også at illustrasjon av prest som beføler lite barn i dusjen, også mangler. Ref. annen tråd her på forumet. 

Endret av krøll9
AnonymBruker
Skrevet

Han mørke hadde lite hode! Framstilt som en liten, forsvarsløs, svart mann som blir antastet av et svært troll av et hvitt kvinnfolk. 

Anonymkode: c99d6...a2b

Skrevet (endret)

Det ble bare flaut.

Jeg synes de burde ha noen nøytrale illustrasjoner. Jeg synes også det ville vært feil å bare ha mørke gutter som klådde på hvite jenter. Såpass woke er jeg.

Dessuten burde de hatt engelsk tekst i tillegg til tysk. 

Endret av Grendel
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Han mørke hadde lite hode! Framstilt som en liten, forsvarsløs, svart mann som blir antastet av et svært troll av et hvitt kvinnfolk. 

Som ser ut som en østtysk kulestøter.

AnonymBruker
Skrevet
slabbedask skrev (3 timer siden):

Ja. Ikke særlig woke å henge ut storvokste, overvektige kvinnfolk på den måten. Det burde de ha tenkt på når de liksom tenker på alt det andre. 

Skrevet
slabbedask skrev (3 timer siden):

Når de er så fulle av testosteron blir det vel fort til at de klyper små menn i rumpa. Jeg ser den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...