Gå til innhold

Ti ting jeg har lært om kvinner på internettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne skrive litt om hva jeg har lært om kvinner etter å ha sett mange videoer på nettet, så jeg kan videreformidle hvordan noen kvinner tenker. 

Det største fenomenet med kvinner er at de er pengeorienterte – de er ute etter menn som har mye penger. Det vil si at hvis du ikke har så mye penger, så er det ikke så mange kvinner som er interessert. Kvinner er mest interessert i å finne en fyr som har god økonomi. Det betyr veldig mye for dem å finne en mann med penger.

Ofte, når kvinner er unge tenåringer, vil de ikke ha en nerd med briller. De vil ha en bad boy – en som kjører BMW, har bass i bilen og tatoveringer over hele kroppen. De vil ha spenning, og synes normale, rolige menn er kjedelige. Mange unge kvinner foretrekker gutter som ser ut som boyband-stjerner eller fotomodeller – gjerne med et bad-boy-image. De vanlige, jordnære mennene er visst for kjedelige.

Det er også derfor det finnes et uttrykk: at kvinner "treffer muren". Det betyr at når kvinner blir 40–50 år, blir de "usynlige", og menn mister interessen. Ironien er at mange av disse kvinnene plutselig blir interessert i de mennene med briller de avviste da de var unge – men da vil ikke mennene ha dem lenger.

Et annet kriterium som kvinner legger vekt på, er høyde. Kvinner vil helst ha en høy mann, gjerne over 2 meter. Så hvis en mann ikke er så høy, har han vanskeligheter med å finne seg en kvinne, fordi veldig mange kvinner har det som krav. Faktisk har mange kvinner en slags sjekkliste med krav som nesten ingen menn kan leve opp til.

Jeg har også funnet ut at mange kvinner har droppet nettdating. De prøver heller å finne en mann på byggevarehus, treningssentre, kaféer og restauranter – slike steder tror de at de kan møte en passende mann.

En annen ting mange kvinner er frustrerte over, er at menn ikke lenger tar initiativ. Det har alltid vært mannens rolle å legge an på kvinnen, men etter alt som har skjedd med metoo, anklager og lignende, er mange menn blitt redde for å ta kontakt i frykt for å bli anmeldt eller kastet ut av utesteder. 

En annen ting jeg ofte ser på nettet, er at mange kvinner som sliter med å finne en mann, er typiske "Britney Spears-typer" – lyshårede med brune øyne. Jeg synes det er litt ekkelt at så mange menn vil ha akkurat samme type kvinner. Det er ofte de som ser litt "tyrkiske" ut eller har den der 0influenser-looken. Det er mange menn som går etter slike kvinner, og jeg synes det er litt kvalmt at de skal være så populære.

Det som ofte går galt for kvinner (ikke så mye for menn), er at de fleste kvinner kjemper om de samme 5 prosentene av mennene. På grunn av alle kravene og sjekklistene deres, er det 95 % av kvinnene som vil ha de 5 % mest attraktive mennene. Det betyr at 80–90 % av mennene blir oversett. Derfor ser du kvinner lage TikTok-videoer hvor de lurer på hvor "alle de gode mennene" er blitt av.

Og så har vi alt det der med feminisme, MeToo og det jeg vil kalle giftig feminisme.

Så, det var det jeg hadde å si om hva jeg har lært om kvinner i USA, etter å ha sett en haug med videoer på nettet – videoer der kvinner er lei seg for at de er alene og lurer på hvor alle de gode mennene er blitt av.

Anonymkode: eee2f...7d6

Skrevet

Hva er din IQ egentlig?

Anonymkode: ca951...55a

Skrevet

Trolleguri er på tokt igjen skjønner jeg. Lite å finne på i sommer?

Anonymkode: a1611...bda

Skrevet

Sånn går det når man tar hele utdannelsen fra Instagram og tiktok. 

Anonymkode: 548bd...4e5

Skrevet

Herregud, er du her igjen? Dette er bare pinlig, TS.

Anonymkode: 8effa...355

Skrevet

Ser Brittney Spears tyrkisk ut?

Og så briller?

Anonymkode: e2c6b...7c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er din IQ egentlig?

Anonymkode: ca951...55a

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trolleguri er på tokt igjen skjønner jeg. Lite å finne på i sommer?

Anonymkode: a1611...bda

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Herregud, er du her igjen? Dette er bare pinlig, TS.

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Sånn går det når man tar hele utdannelsen fra Instagram og tiktok. 

Anonymkode: 548bd...4e5

Tydelig mange forumbrukere som ikke liker å høre fakta om kvinner. 

MEN; 

2ahdnu.jpg

Anonymkode: d4475...aba

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tydelig mange forumbrukere som ikke liker å høre fakta om kvinner. 

Jeg leser ikke mølet ditt lenger en gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg leser ikke mølet ditt lenger en gang. 

Ikke jeg som er TS :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke jeg som er TS :P 

Jeg leser ikke mølet til TS lenger en gang.

Skrevet

Har ikke foreldrene dine råd til å ta deg med på ferie i år?

Anonymkode: 4d44f...e1e

Skrevet

Jeg er på spekteret og dette var morsomt. Selv jeg kan se at du er hjernevaska eller gått i incel-sekten.

Anonymkode: 63626...326

Skrevet

Det bærer veldig preg av YouTube- universitetet.

Angående "facts don't care about your feelings":

Ja, man kan backe opp en del av påstandene med forskning. I alle fall tilsynelatende.

Problemet er at det blir så ekstremt karikert og endimensjonalt at det har lite med virkeligheten der ute å gjøre.

Skrevet

Helsike, ass! Skjønner ikke hva galt jeg har gjort ettersom jeg ikke har klart å få meg en BMW-kjørende bad ass boyband-fyr med masse tattiser på sin over to meter lange kropp. 😪

Skrevet
morsan skrev (3 timer siden):

Helsike, ass! Skjønner ikke hva galt jeg har gjort ettersom jeg ikke har klart å få meg en BMW-kjørende bad ass boyband-fyr med masse tattiser på sin over to meter lange kropp. 😪

Samme her. Jeg har en som er snill og god, kjører Volvo stasjonsvogn, er 180 cm høy, lite hår, ikke så veldig mye muskler og slettes ingen tattiser. Hva gjorde jeg galt? 🤷‍♀️

Skrevet

Jeg forstår at jeg bare kan gi opp å finne meg mine 2 tatoverte meter, for jeg er verken en tyrkisk Britney Spears eller har influenser-look.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...