Gå til innhold

Anbefalte innlegg

emilie321
Skrevet

Etter noen litt slappe uker med litt for lite trening, fikk jeg 3 gode økter denne uka. På fredagen med PT og fikk ny motivasjon etter den timen.  Nå må jeg passe på å få nok hvile, så jeg greier de øktene jeg skal/bør ha. Må ha fokus på det viktigste og så droppe litt mindre viktige ting.

Mandag : Treningssenteret.  Styrke i 65min.

Onsdag : Treningssenteret.  Styrke i 70min

Fredag : Treningssenteret.  Styrke med PT i 60min

På fredag satt jeg pers med hexbaren med 47,5kg og sleden har jeg 115kg på (slede + vekter) Det er tungt å puster som en hval, men jeg greier det.   Hvordan går det med dere andre? 

Skrevet

Veldig bra - og gratulerer med to PRs! 

Jeg er fornøyd med denne uken. Ble bare en styrkeøkt, men tok det igjen med kardio:

Mandag - 3,68 km powerwalk
Tirsdag - 2 km tur - først bratt oppoverbakke jeg klarte gå opp uten pause, så litt rolig gange - også jogget jeg 1 km i strekk hjem. Så langt har jeg aldri klart å jogge før!
Fredag - Styrketrening (helkroppsprogram, drøy time)
Søndag - 2,72 km powerwalk

emilie321
Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Veldig bra - og gratulerer med to PRs! 

Jeg er fornøyd med denne uken. Ble bare en styrkeøkt, men tok det igjen med kardio:

Mandag - 3,68 km powerwalk
Tirsdag - 2 km tur - først bratt oppoverbakke jeg klarte gå opp uten pause, så litt rolig gange - også jogget jeg 1 km i strekk hjem. Så langt har jeg aldri klart å jogge før!
Fredag - Styrketrening (helkroppsprogram, drøy time)
Søndag - 2,72 km powerwalk

Takk!

Du har vært flink!   Det er gøy når en greier mer enn en har gjort tidligere.   Jeg må også snart  begynne med utholdenhets trening, har elendig kondisjon.  

Soleil70
Skrevet

Har vært og er syk med borreliose, så jeg har slept meg rundt min vanlige gåtur på 7,5 km tre ganger. Har også trent Absolution tre ganger hjemme. Alt var blytungt og jeg vet ikke om det var lurt å gjøre det engang, men ble smårar av å bare ligge i senga. Er på en ny type antibiotika nå, og håper jeg blir frisk snart 😔

Skrevet

Har gått mange skritt siste uka 

emilie321
Skrevet
Soleil70 skrev (34 minutter siden):

Har vært og er syk med borreliose, så jeg har slept meg rundt min vanlige gåtur på 7,5 km tre ganger. Har også trent Absolution tre ganger hjemme. Alt var blytungt og jeg vet ikke om det var lurt å gjøre det engang, men ble smårar av å bare ligge i senga. Er på en ny type antibiotika nå, og håper jeg blir frisk snart 😔

Håper du snart er frisk. Riktig god bedring 

Grendel
Skrevet

Det var en litt bedre uke på den måten at jeg tok litt lengre joggeturer:

8.5km + 11 km.

Jeg skal jo være med på team-maraton til høsten, så jeg må jo gjøre min del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...