Gå til innhold

ubegrenset styrketrening når man er gravid?

Gjest nunnu

Anbefalte innlegg

Jeg har deltatt på styrketimer i sal (aerobic), vi jobber med vektstang og legger på så mye vi vil selv. Jeg pleier å presse meg ganske hardt, selv om jeg ikke har tid til å trene styrke så ofte så er det sjelden det er noen jente som legger på mer enn meg. Klarer like mye på beina som mannfolka, men har ikke en sjanse mot dem når det gjelder overkroppen :-) Men så er det vel ikke proffene som er der heller. Ihvertfall: jeg vil ikke være pysete!

Men nå er jeg gravid :-D Kan jeg trene like heftig som før? Det er jo LENGE til magen kommer i veien. Feks markløft, er det bare å kjøre på max? Vil IKKE ta noen sjanser! Kunne jo spørre instruktøren, men har ikke lyst til å publisere nyheten ennå.

Jeg har trent meg gjennom to svangerskap før, og det gikk veldig bra, men det var MEST kondisjonstrening, og ikke SÅ tøff styrketrening.

Blir glad for snarlig svar. Rekker vel uansett ikke dagens styrketime :-S Men været er så fint at jeg ikke tar det noe tungt at jeg misser den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...