Gjest nunnu Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg har deltatt på styrketimer i sal (aerobic), vi jobber med vektstang og legger på så mye vi vil selv. Jeg pleier å presse meg ganske hardt, selv om jeg ikke har tid til å trene styrke så ofte så er det sjelden det er noen jente som legger på mer enn meg. Klarer like mye på beina som mannfolka, men har ikke en sjanse mot dem når det gjelder overkroppen :-) Men så er det vel ikke proffene som er der heller. Ihvertfall: jeg vil ikke være pysete! Men nå er jeg gravid :-D Kan jeg trene like heftig som før? Det er jo LENGE til magen kommer i veien. Feks markløft, er det bare å kjøre på max? Vil IKKE ta noen sjanser! Kunne jo spørre instruktøren, men har ikke lyst til å publisere nyheten ennå. Jeg har trent meg gjennom to svangerskap før, og det gikk veldig bra, men det var MEST kondisjonstrening, og ikke SÅ tøff styrketrening. Blir glad for snarlig svar. Rekker vel uansett ikke dagens styrketime :-S Men været er så fint at jeg ikke tar det noe tungt at jeg misser den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/graviditet/gravidmosjon.htm Snakk med legen din, og be om henvisning til en idrettslege / en som har peiling hvis din lege ikke vet nok om dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.