Gå til innhold

et lite spørsmål

Gjest 1,5hg

Anbefalte innlegg

Idag har jeg spist en brødskive med leverpostei klokken 1200, en bitteliten potet og en sommerkotelett + agurk klokken 1600 og 1,5 hg småsjokolader to timer senere. Greier kroppen å ta opp dette, uten at jeg legger på meg? Skal i tillegg jogge 1/2 times tur idag. Er på slankern, og vil ikke legge på meg..

Håper noen kan svare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sniffepus

heisann!

Nei, du legger nok ikke på deg. Jeg overspiste en kveld med 4-5000 kcal (les tidl. innlegg), og ble fortalt at så lenge det var den ene gangen gikk det bra, og nå er det 4 dager siden, vekta er den samme ..hehe..

Men du spiser jo ikke frokost!!! Du kan ikke regne med å gå ned så mye i vekt når du starter ditt første måltid klokka 1200 om dagen! Jeg døøør om jeg ikke får spist frokost innen en time etter at jeg står opp... forbrenning og slanking er som alfa og omega.

Jeg tror nok du vil se raskere resultater om du spiser en solid frokost, ved å skippe den gjør du deg selv en bjørnetjeneste.

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en veldig dårlig slankekur. Du oppnår nok vekttap, men det vil komme tilbake igjen i mangfold etterpå, pga ødelagt forbrenning. Og hva i all verden har 1,5 hg sjokolade i en kur å gjøre?

Den eneste måten du kan gå varig ned i vekt på er å endre matvanene dine permanent. Du må starte dagen med en skikkelig frokost, og gjerne ha små mellom-måltider mellom frokost/lunsj og lunsj/middag. Du går fortere ned i vekt og stabiliserer forbrenningen ved å spise mange små måltider.

Og hold sjokoladen til helgene!

Jeg anbefaler deg å søke på nettet etter noen gode eksempler på kostplaner, for det opplegget ditt var ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...