Gjest Knut26 Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg er en mann på 26 år som i snitt drikker 2 glass vin pr. kveld. Min samboer er bekymret over at jeg har et alkoholproblem. Hun vil jeg skal ha meg et opphold på 2 uker for å sjekke om jeg har et alkoholproblem. Jeg mener at jeg ikke har noen grunn til dette pga at jeg liker å drikke vin og er temmelig sikker på at jeg ikke har noe problem med alkohol. Jeg blir aldri beruset av drikkingen. Har hun grunn til sin bekymring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Legg innlegget ditt på forum for rusterapi, så får du sikkert klokere svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hvis du ikke har et alkoholproblem, koster det deg vel ikke noe å kutte ut vinen i bare to uker? Så blir samboeren din beroliget, og du får selv prøve hvordan du reagerer på situasjonen. Dersom du vegrer deg for å ha 2 uker uten alkohol, synes jeg egentlig det sier mer om alkoholvanene dine enn at du tar vin hver kveld... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.