Gå til innhold

Bør jeg satse på han nå eller droppe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en jeg har kjent i 3år. Han har likt meg i 3 år! En kamerat av mi bestevenninnes kjæreste, så i så måte perfekt! Men jeg merket tidlig at jeg ikke har gnist for han. Etter flere fester ga han litt opp, men så kom tilbake igjen, prøvd å sjarmere meg uten hell. Vi har ikke hatt sex, har kjent såvidt at jeg klarer å kysse han. 

Bortsett fra deg har han personlighet, er trofast, vil garantert være med meg og BLI hos meg om det blir oss. Jeg har hatt en kjæreste i mellomtiden men han sviket meg, flere dater har narret meg. Så tenker jeg; Er meg og han her meant for å være med hverandre? Må jeg virkelig ta til takke og prøve han her? 

Er redd for å såre han om jeg ikke kjenner på koe. Han har god jobb, hus og alt på stell. Jeg finner som regel feil mannfolk i livet. Mi venninne håper nå på at jeg gir jernet men jeg orker ikke press. Hva gjør jeg? Føler tiltrekningen er viktig 🫣🩷

Anonymkode: 49611...31d

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Er du ikke tiltrukket er det ikke håp og du risikerer å såre han.

AnonymBruker
Skrevet

Uten tiltrekning etter 3 år er det bare å droppe ham.

Anonymkode: 37ed2...ba8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uten tiltrekning etter 3 år er det bare å droppe ham.

Anonymkode: 37ed2...ba8

Ja jeg tror neppe det vil komme frem. Så dumt at alt annet er der. Vi bor like i nærheten og alt. Med tanke på barna og skole

Drømmeautomat
Skrevet

Jeg har liten tro på slike fornuftsordninger. Begjæret må være der.

AnonymBruker
Skrevet
Drømmeautomat skrev (2 timer siden):

Jeg har liten tro på slike fornuftsordninger. Begjæret må være der.

Enig. Så det er en annen der ute for meg? Føles bare så uoppnåelig å finne en god mann, oppleve forelskelse igjen...

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har ikke hatt sex, har kjent såvidt at jeg klarer å kysse han. 

Dette må være en fleip. Du tenker ikke seriøst på å bli sammen med en fyr du knapt orker tanken på å kysse bare fordi det passer godt fordi han er kompis med venninna di sin kjæreste!? Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

Dropp han

Anonymkode: 7c573...adb

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (6 timer siden):

Dette må være en fleip. Du tenker ikke seriøst på å bli sammen med en fyr du knapt orker tanken på å kysse bare fordi det passer godt fordi han er kompis med venninna di sin kjæreste!? Hvor gammel er du?

Er ikke det, men han har personlighetvog kvaliteter en mann skal ha. Det kan jo være mulig at det blusser opp noe? Noen blir ikke sammen pga forelskelse, da personligheten kommer først. Men jeg må egentlig ha mer. Tror du jeg finner den rette til slutt? Vi er 31

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er ikke det, men han har personlighetvog kvaliteter en mann skal ha. Det kan jo være mulig at det blusser opp noe? Noen blir ikke sammen pga forelskelse, da personligheten kommer først. Men jeg må egentlig ha mer. Tror du jeg finner den rette til slutt? Vi er 31

Ikke kast deg på en du ikke er noe begeistret for i det hele tatt, det er ikke riktig for hans del heller. Mannen min og jeg var 37 og 38 år gamle og nå har vi vært i lag i 20 år. ❤️ Så joda, det er absolutt håp for deg. :)

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Ikke kast deg på en du ikke er noe begeistret for i det hele tatt, det er ikke riktig for hans del heller. Mannen min og jeg var 37 og 38 år gamle og nå har vi vært i lag i 20 år. ❤️ Så joda, det er absolutt håp for deg. :)

Herlig å høre 😍 tusen takk for råd! Jeg skal ikke gå etter restene (altså han som har hengt etter meg i noen år) Jeg begynte bare å tenke igår, hva om dette faktisk er min sjelevenn. Vi har jo alle en el flere meant to be. 

Jeg må nesten kjenne på en forelskelse. Kjenne det bruse litt, gå lyst på han osv. Jeg faller lett for mørke menn, brunt hår og brune øyne. Sorry å si det men utseende spiller en god del for min del. Samt god personlighet som bare kan gi utseendet et bonus 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg faller lett for mørke menn, brunt hår og brune øyne. Sorry å si det men utseende spiller en god del for min del.

Jeg hadde også en formening om hva slags mann jeg var ute etter rent utseendemessig. Bomma! 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herlig å høre 😍 tusen takk for råd! Jeg skal ikke gå etter restene (altså han som har hengt etter meg i noen år) Jeg begynte bare å tenke igår, hva om dette faktisk er min sjelevenn. Vi har jo alle en el flere meant to be. 

Jeg må nesten kjenne på en forelskelse. Kjenne det bruse litt, gå lyst på han osv. Jeg faller lett for mørke menn, brunt hår og brune øyne. Sorry å si det men utseende spiller en god del for min del. Samt god personlighet som bare kan gi utseendet et bonus 

Du lurer på om han kanskje er din sjelevenn, samtidig sier du at du ikke skal gå etter restene. Det virker nokså forvirrende - er det slik at du savner et sentrum i deg selv?

Forhold som skal fungere må nok bygge på gjensidighet, om det ikke skal ende med at den ene føler seg knust og den andre opplever seg ussel.

Anonymkode: 4b01c...687

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 18.41):

Det er en jeg har kjent i 3år. Han har likt meg i 3 år! En kamerat av mi bestevenninnes kjæreste, så i så måte perfekt! Men jeg merket tidlig at jeg ikke har gnist for han. Etter flere fester ga han litt opp, men så kom tilbake igjen, prøvd å sjarmere meg uten hell. Vi har ikke hatt sex, har kjent såvidt at jeg klarer å kysse han. 

Bortsett fra deg har han personlighet, er trofast, vil garantert være med meg og BLI hos meg om det blir oss. Jeg har hatt en kjæreste i mellomtiden men han sviket meg, flere dater har narret meg. Så tenker jeg; Er meg og han her meant for å være med hverandre? Må jeg virkelig ta til takke og prøve han her? 

Er redd for å såre han om jeg ikke kjenner på koe. Han har god jobb, hus og alt på stell. Jeg finner som regel feil mannfolk i livet. Mi venninne håper nå på at jeg gir jernet men jeg orker ikke press. Hva gjør jeg? Føler tiltrekningen er viktig 🫣🩷

For begges del bør du droppe han. Slik du beskriver han høres han ut som en skikkelig fin og solid kar, men det hjelper ikke så lenge du ikke kjenner på et fnugg av tiltrekning. Husk at han også fortjener en partner som tiltrekkes av han.

Ut over det høres det ut som hadde hatt godt av å finne ut hva som gjør at du finner feil på menn - om du nå har lyst på et forhold da. Man greier seg helt fint alene også, om det er det man ønsker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du lurer på om han kanskje er din sjelevenn, samtidig sier du at du ikke skal gå etter restene. Det virker nokså forvirrende - er det slik at du savner et sentrum i deg selv?

Forhold som skal fungere må nok bygge på gjensidighet, om det ikke skal ende med at den ene føler seg knust og den andre opplever seg ussel.

Anonymkode: 4b01c...687

Jeg er nokså forvirret i kjærlighetslivet ja. Jeg må innrømme at jeg må bli betatt avvutseendet også uten at jeg har veldig høye krav til det. Men jeg må føle at jeg kan kysse personen, ligge inntil. Det med hygiene er veldig viktig for meg. At han vil se godt ut, lukte godt - tannstell og klær. Skjønner? Jeg har nok falt for de kjekke typene, men desverre har det vært litt hissige typer eller bli utnyttet kun for et ligg. Det må da finnes en mann som både ser godt ut og er snill. Han her har negative sider også, men jeg merket ei gang da vi lå i sengen at jeg ikke ønsket nærkontakt. Situasjonen er nok ikke veldig langt unna nå. Det med mørk høy og kjekk er absolutt ikke et must. 

Begge eksene mine er ikke det. Men d var tiltrekning

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han her har negative sider også, men jeg merket ei gang da vi lå i sengen at jeg ikke ønsket nærkontakt.

Skjønner ikke at du i det hele tatt kan lure på om du skal satse på ham under disse omstendigheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...