Gå til innhold

Bør jeg satse på han nå eller droppe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en jeg har kjent i 3år. Han har likt meg i 3 år! En kamerat av mi bestevenninnes kjæreste, så i så måte perfekt! Men jeg merket tidlig at jeg ikke har gnist for han. Etter flere fester ga han litt opp, men så kom tilbake igjen, prøvd å sjarmere meg uten hell. Vi har ikke hatt sex, har kjent såvidt at jeg klarer å kysse han. 

Bortsett fra deg har han personlighet, er trofast, vil garantert være med meg og BLI hos meg om det blir oss. Jeg har hatt en kjæreste i mellomtiden men han sviket meg, flere dater har narret meg. Så tenker jeg; Er meg og han her meant for å være med hverandre? Må jeg virkelig ta til takke og prøve han her? 

Er redd for å såre han om jeg ikke kjenner på koe. Han har god jobb, hus og alt på stell. Jeg finner som regel feil mannfolk i livet. Mi venninne håper nå på at jeg gir jernet men jeg orker ikke press. Hva gjør jeg? Føler tiltrekningen er viktig 🫣🩷

Anonymkode: 49611...31d

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Er du ikke tiltrukket er det ikke håp og du risikerer å såre han.

AnonymBruker
Skrevet

Uten tiltrekning etter 3 år er det bare å droppe ham.

Anonymkode: 37ed2...ba8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uten tiltrekning etter 3 år er det bare å droppe ham.

Anonymkode: 37ed2...ba8

Ja jeg tror neppe det vil komme frem. Så dumt at alt annet er der. Vi bor like i nærheten og alt. Med tanke på barna og skole

Drømmeautomat
Skrevet

Jeg har liten tro på slike fornuftsordninger. Begjæret må være der.

Skrevet
Drømmeautomat skrev (2 timer siden):

Jeg har liten tro på slike fornuftsordninger. Begjæret må være der.

Enig. Så det er en annen der ute for meg? Føles bare så uoppnåelig å finne en god mann, oppleve forelskelse igjen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...