AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det er en jeg har kjent i 3år. Han har likt meg i 3 år! En kamerat av mi bestevenninnes kjæreste, så i så måte perfekt! Men jeg merket tidlig at jeg ikke har gnist for han. Etter flere fester ga han litt opp, men så kom tilbake igjen, prøvd å sjarmere meg uten hell. Vi har ikke hatt sex, har kjent såvidt at jeg klarer å kysse han. Bortsett fra deg har han personlighet, er trofast, vil garantert være med meg og BLI hos meg om det blir oss. Jeg har hatt en kjæreste i mellomtiden men han sviket meg, flere dater har narret meg. Så tenker jeg; Er meg og han her meant for å være med hverandre? Må jeg virkelig ta til takke og prøve han her? Er redd for å såre han om jeg ikke kjenner på koe. Han har god jobb, hus og alt på stell. Jeg finner som regel feil mannfolk i livet. Mi venninne håper nå på at jeg gir jernet men jeg orker ikke press. Hva gjør jeg? Føler tiltrekningen er viktig 🫣🩷 Anonymkode: 49611...31d 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Er du ikke tiltrukket er det ikke håp og du risikerer å såre han. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Uten tiltrekning etter 3 år er det bare å droppe ham. Anonymkode: 37ed2...ba8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Uten tiltrekning etter 3 år er det bare å droppe ham. Anonymkode: 37ed2...ba8 Ja jeg tror neppe det vil komme frem. Så dumt at alt annet er der. Vi bor like i nærheten og alt. Med tanke på barna og skole Anonymkode: 49611...31d 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har liten tro på slike fornuftsordninger. Begjæret må være der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Drømmeautomat skrev (2 timer siden): Jeg har liten tro på slike fornuftsordninger. Begjæret må være der. Enig. Så det er en annen der ute for meg? Føles bare så uoppnåelig å finne en god mann, oppleve forelskelse igjen... Anonymkode: 49611...31d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.