AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har aldri helt skjønt logikken i det. Tårer forbinder jeg med sorg, smerte eller frustrasjon – altså negative ting. Men så ser man folk som blir overveldet av glede, og plutselig begynner de å gråte. Er det bare kroppen som "kortslutter" og sender ut samme reaksjon som ved tristhet, eller ligger det noe dypere psykologisk/biologisk forklaring bak? Anonymkode: f7445...417 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fordi gråt handler om følelser. Anonymkode: bddfe...d78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen gråter også fordi de er veldig sinte. Det er følelser. Anonymkode: e5e5f...76b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det handler vel som de andre her skriver om; følelser. Ler jeg lenge nok kan det slå over i gråt og omvendt- slå den😂 Tårene kan også renne av skikkelig rørende opplevelser. Anonymkode: 12680...ca0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.