AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:39 Skrevet lørdag kl 07:39 Tenker da på de som er innlogget og skriver her på forumet anonymt. Finnes det noen oversikt over hvor mange vi er? Hadde bare vært interessant å vite... Anonymkode: 10b74...ef8 0 Siter
Admin Skrevet lørdag kl 10:30 Skrevet lørdag kl 10:30 Har ikke noen oversikt over hvem som spesifikt er anonym bruker, men alt i alt er det ca 15-25 aktive brukere her inne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:31 Skrevet lørdag kl 10:31 Admin skrev (Akkurat nå): Har ikke noen oversikt over hvem som spesifikt er anonym bruker, men alt i alt er det ca 15-25 aktive brukere her inne. Hver dag, eller? Anonymkode: 10b74...ef8 0 Siter
Admin Skrevet lørdag kl 10:33 Skrevet lørdag kl 10:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hver dag, eller? Anonymkode: 10b74...ef8 Tenkte mengden aktive brukere i forhold til hvor mange brukere det er totalt. Det er altså en liten mengde brukere som er tilbakevendende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:16 Skrevet lørdag kl 11:16 Admin skrev (43 minutter siden): Har ikke noen oversikt over hvem som spesifikt er anonym bruker, men alt i alt er det ca 15-25 aktive brukere her inne. 15-25 aktive brukere ja, men det sier ingenting om hvor mange som ikke er aktive. Det antallet kan være høyt. Anonymkode: eef30...d86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden I meningsmålingen om hvilke partier/koalisjon man skal stemme på, er det 38 som har stemt så langt. Det stemmer dårlig med at det er 15-25 aktive brukere. Anonymkode: eef30...d86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I meningsmålingen om hvilke partier/koalisjon man skal stemme på, er det 38 som har stemt så langt. Det stemmer dårlig med at det er 15-25 aktive brukere. Anonymkode: eef30...d86 Det er ikke gitt at alle de som stemmer her er aktive brukere, dvs at de poster jevnlig. Anonymkode: 5a164...38f 0 Siter
Admin Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): 15-25 aktive brukere ja, men det sier ingenting om hvor mange som ikke er aktive. Det antallet kan være høyt. Anonymkode: eef30...d86 Totalt er det vel rundt 200 000 brukerprofiler her inne. Men detet er ett forum fra internettets tidlige dager, såpass tidlig at jeg er usikker på hvilket år det startet opp, men jeg mener vi har medlemmer som har sagt de har vært her i over 20 år. Altså er mange av profilene ikke i bruke lengre, mange logger inn, men er ikke aktive, mange kommer inn, lager ett innlegg og så sletter seg selv o.s.v. Når jeg sier aktive brukere tenker jeg på brukere som er her inne jevnlige og deltar i diskusjonene jevnlig, uavhengig om de er anonyme eller innloggede. Deter mange som bare leser her inne, men er her daglig også og som f.eks stemmer på meningsmåler som nevnt over her, men som aldri har postet ett eneste innlegg verken med brukernavn eller anonymt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Admin skrev (9 timer siden): Men detet er ett forum fra internettets tidlige dager, såpass tidlig at jeg er usikker på hvilket år det startet opp, men jeg mener vi har medlemmer som har sagt de har vært her i over 20 år. DOL startet opp i 1996. Neste år har vi altså 30-årsjubileum. Ganske utrolig! 1 Siter
påskelilje Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Lillemus skrev (10 minutter siden): DOL startet opp i 1996. Neste år har vi altså 30-årsjubileum. Ganske utrolig! Tenk det!!! Vi er noen veteraner her 😅 Jeg var litt treg, fant ikke DOL før høsten 1998, så ennå 3 år til mitt 30 års jubileum 😁 0 Siter
Lillemus Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden påskelilje skrev (Akkurat nå): Tenk det!!! Vi er noen veteraner her 😅 Jeg var litt treg, fant ikke DOL før høsten 1998, så ennå 3 år til mitt 30 års jubileum 😁 August 1997 her, helt vanvittig å tenke på! 1 Siter
laban Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden påskelilje skrev (10 minutter siden): Jeg var litt treg, fant ikke DOL før høsten 1998 Jeg kom også i 1998, omtrent samtidig med at Dr Christian Anker, som var "huslegen" her og i ukebladet Hjemmet (som den gangen selvsagt bare fantes på papir) la ut meldingen om at "Lillemus har født". Jeg visste om DOL etter noen nettsøk i forbindelse med en ganske traumatisk spontanabort sommeren 1997. Så havnet jeg her på nytt da jeg heldigvis ble gravid igjen året etter. Husker ikke helt hvordan, men jeg tror det var via omtale og/eller lenke på Scandinavia Online (SOL.no), som den gangen stort sett besto av en masse ryddig sorterte lenker. (Hvis noen lurer på hvorfor: Bl.a. fordi det tok en evighet å laste opp bilder, og mange hadde Internett via oppringt samband som fort kunne koste en god del.) Her er en omtale fra 2000 (lenkene i artikkelen virker stort sett ikke lenger): https://www.digi.no/artikler/krumsvik-lokker-kvinner-med-nettlege/309214 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.