Gå til innhold

Hvordan få kastet ut en 29-årig datter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Det er et verdivalg, og det kan hun bare endre på selv.

Så absolutt. Men det er ingen som sier at du slutter å være glad i barnet ditt,  selv om du setter grenser og forventer visse ting fra ditt voksne barn. Jeg tror mor tror at hun har hjulpet datteren. Men hun har egentlig bare har sydd madrasser under armene på henne. Til det punkt at datteren ikke hverken ønsker å jobbe,  eller klare seg selv,  ved å få et eget sted å bo. 

Anonymkode: afc80...3a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror mange blir litt "barn" igjen når de kommer tilbake til mamma. De går litt tilbake til den gamle rollen.

Det kan hende hun tar den "ubetingede kjærligheten" for gitt og at moren må si ifra tydelig.

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (15 minutter siden):

Jeg tror mange blir litt "barn" igjen når de kommer tilbake til mamma. De går litt tilbake til den gamle rollen.

Det kan hende hun tar den "ubetingede kjærligheten" for gitt og at moren må si ifra tydelig.

Jeg er redd denne jenta aldri helt vokste opp. Tror hun frykter å være voksen, være ansvarlig og stå på egne ben. Hun forventer å få alt servert og få ting ordnet for seg. 

Helt klart at mor må være veldig tydelig.  Men det betyr ikke at det blir respektert. 

Så tror dette handler om mer enn at hun blir et barn igjen og tar kjærligheten for gitt. Hun utnytter sin mor veldig bevisst. 

Anonymkode: afc80...3a7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...