Gå til innhold

Forkjølelse som har vart i over en uke…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært forkjølet, hatt sår hals og feber i over en uke nå. Det er ikke mulig å få time hos legen, har fått i morgen etter 3 dagers ventetid. Lurer på om dette kan være korona? 

Anonymkode: 7a8aa...158

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke gå til legen for dette. Når jeg blir forkjølet, så varer det som regel opp til tre uker. 

Skrevet

Det er ofte at forkjølelse varer en stund, særlig «sommerforkjølelse». 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært forkjølet, hatt sår hals og feber i over en uke nå. Det er ikke mulig å få time hos legen, har fått i morgen etter 3 dagers ventetid. Lurer på om dette kan være korona? 

Hva tenker du en lege skal gjøre med dette, utover evt. å gi sykemelding?

Skrevet
Ekstra skrev (14 minutter siden):

Hva tenker du en lege skal gjøre med dette, utover evt. å gi sykemelding?

Kanskje ta noen blodprøver for å sjekke om jeg har høy crp og trenger antibiotika for å bli frisk? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...