AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Jeg har vært forkjølet, hatt sår hals og feber i over en uke nå. Det er ikke mulig å få time hos legen, har fått i morgen etter 3 dagers ventetid. Lurer på om dette kan være korona? Anonymkode: 7a8aa...158 0 Siter
Vhanja Skrevet 4. september Skrevet 4. september Du trenger ikke gå til legen for dette. Når jeg blir forkjølet, så varer det som regel opp til tre uker. 0 Siter
Osten Skrevet 4. september Skrevet 4. september Det er ofte at forkjølelse varer en stund, særlig «sommerforkjølelse». 0 Siter
Ekstra Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært forkjølet, hatt sår hals og feber i over en uke nå. Det er ikke mulig å få time hos legen, har fått i morgen etter 3 dagers ventetid. Lurer på om dette kan være korona? Anonymkode: 7a8aa...158 Hva tenker du en lege skal gjøre med dette, utover evt. å gi sykemelding? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Ekstra skrev (14 minutter siden): Hva tenker du en lege skal gjøre med dette, utover evt. å gi sykemelding? Kanskje ta noen blodprøver for å sjekke om jeg har høy crp og trenger antibiotika for å bli frisk? Anonymkode: 7a8aa...158 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært forkjølet, hatt sår hals og feber i over en uke nå. Det er ikke mulig å få time hos legen, har fått i morgen etter 3 dagers ventetid. Lurer på om dette kan være korona? Anonymkode: 7a8aa...158 Dette er helt vanlig. En lege kan ikke gjøre så mye i slike situasjoner. Anonymkode: 77bcd...245 0 Siter
Ekstra Skrevet 4. september Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje ta noen blodprøver for å sjekke om jeg har høy crp og trenger antibiotika for å bli frisk? Anonymkode: 7a8aa...158 Om det er en relativt mild forkjølelse er det svært sjelden behov for antibiotika, tror ikke alle leger vil sjekke CRP en gang, om man ikke er temmelig dårlig, har vært syk lenge eller har spesielle symptomer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september Skrevet 4. september Forkjølelse er jo et virus, og noen ganger varer viruset over en måned også. Det er ikke farlig, det vil gå over tilslutt. Anonymkode: aa324...4fe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.