Gå til innhold

Hvem tror du vinner valget?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet
slabbedask skrev (1 minutt siden):

Ingen nekter deg å leve ditt liv slik du ønsker.

Men man må ha råd!! Men så har man missunnelige folk og freakshow tilhengere med stemmerett (dessverre) som bidrar til at det kanskje blir vanskeligere. Men hvem blir jeg sint på? Meg selv. Jeg er ikke smart nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

jaja, 4 nye år med å sende landet i dass. Vi får treffes om 4 år og se hva folk mener om sitt valg.... Klimaet vant, men nordmenn neppe..

Anonymkode: 603ad...de3

Jeg tror egentlig ikke klimaet vinner. Jeg tror Norge er minst like avhengige av olje om 4 år.

Norge har nesten sluttet å bygge ut fornybar energi. Det kom jo en kreativ skatt på vannkraft som bremset investeringene der. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...