Gå til innhold

Asperger ble tatt vekk da jeg fikk shizoaffektiv lidelse

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du har aldri virket autistisk på dette forum. Det har jo mange med diagnosen påpekt opp i gjennom.

Anonymkode: 8a778...76e

Vises bedre i virkeligheten det jeg har av symptomer på den diagnosen. Men de symptomene kan visst forklares av shizoaffektiv da sånn som jeg forstår det nå.

UtakknemligDiva skrev (7 timer siden):

Det må ha vært en lettelse for deg å få vekk den diagnosen. Jeg føler meg helt verdiløs fordi jeg har den.

Å få den var som en bekreftelse på at «ja det er noe galt med deg» 

Jeg har trekk av tvangstanker (sjekket på dps), også kaldt ocd? Perfektsjonist, en del av den perfektsjonismen er at jeg egentlig ikke burde eksistert, så hver dag levende plager meg litt. I tillegg til at jeg tydeligvis ser oppegående ut, så folk har høyere forventninger.

Tja. Jo det var jo greit å få den vekk, men så fikk jeg en annen alvorlig diagnose I stedet som krever masse medisiner for å være i vater. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...