Gå til innhold

Asperger ble tatt vekk da jeg fikk shizoaffektiv lidelse

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor er du så knyttet til diagnosene dine? Identifiserer du deg med dem? Vanligvis blir man jo glad over å ikke ha en traurig diagnose somautisme…

Anonymkode: 8a778...76e

Ja jeg også syntes det bare var drit kjedelig. Kunne i det minste hatt ren adhd, psykopati eller en pers.forstyrrelse i stedet. Autismediagonse er så lite spennende. Jeg er besatt av å forandre alt ved meg, og føler aldri jeg får forandret meg nokk. 

Føler heller aldri jeg har prøvd nokk. Men jeg stoler ikke nok på meg selv om jeg skulle finne på å gjøre noe som er sett på som farlig; prøve diverse stoffer, dra et sted og møte tilfeldige folk osv osv… jeg føler jeg lett bare vil havne i situasjoner der det går den gale veien, fordi vår hjerne blir jo ødelagt av ingenting.. som å leve som et barn, som ikke bør gjøre noen ting fordi det kan få såååå dårlige konsekvenser. Jeg føler meg bare kjedelig.. og alt går så treigt. Eneste som går fort er livet og det er som om det ikke kan vente til vi blir gamle og har bare døden å se frem til. Er 34 straks, har halvert 60 og ikke klart mer enda. Rekker jeg i det hele tatt noe før jeg dør? Irriterende nok så skal noe av dette også leves som gammel. Jeg klarer ikke se hva jeg skal være verdt etter fruktbarheten er ferdig og jeg ikke har barn (hvilket jeg ikke vil ha fordi elendigheten så absolutt må arves, naturen er ubrukelig)

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (24 minutter siden):

Jeg klarer ikke se hva jeg skal være verdt etter fruktbarheten er ferdig og jeg ikke har barn (hvilket jeg ikke vil ha fordi elendigheten så absolutt må arves, naturen er ubrukelig)

Da kan du jo begynne å finne ut av det, så har du ihvertfall noe mer konstruktivt å drive med enn å klage på alt og alle.

UtakknemligDiva
Skrevet
psykedeliker skrev (26 minutter siden):

Da kan du jo begynne å finne ut av det, så har du ihvertfall noe mer konstruktivt å drive med enn å klage på alt og alle.

Finne ut av hva??? om jeg bør få barn? det har jeg allerede funnet ut av. Og folk sliter med å få barn, selv om de kan bli gode foreldre. Så har du meg, som garantert vil få uten å forsøke mange ganger, ikke tenkt å benytte meg av muligheten 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...