AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september Jeg har en extra og 2 Kiwi. Sur på Kiwi, 300 meter mellom de. Rema er interessert i å åpne der den ene Kiwi ligger, men utleier ble presset av Kiwi til å nekte. Håpløst med to Kiwi så nære. Anonymkode: 53242...998 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september Bunnpris, Kiwi, REMA og Spar. Anonymkode: 6a967...154 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september Spar og Kiwi. Anonymkode: 33ae7...a01 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. september Skrevet 23. september Mega, Kiwi og Rema, handler helst på Kiwi. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. september Skrevet 23. september Kiwi, Obs, Joker, Meny og Rema + en innvandrerbutikk. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. september Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Rema er interessert i å åpne der den ene Kiwi ligger, men utleier ble presset av Kiwi til å nekte. Hvordan foregikk denne utpressiengen, helt konkret? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september Joker, coop xtra, kiwi, rema 1000 Anonymkode: 44876...b25 0 Siter
Glitter Skrevet 23. september Skrevet 23. september (endret) Rema, Coop extra og Eurospar. De ligger innenfor 100 meter for hverandre. Endret 23. september av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september psykedeliker skrev (2 timer siden): Hvordan foregikk denne utpressiengen, helt konkret? De truet med å legge ned Kiwi. Så uansett ville han stå med bare en leietager. Anonymkode: 53242...998 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september Hvorfor vil du vite det? Anonymkode: 1b204...2cc 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. september Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De truet med å legge ned Kiwi. Så uansett ville han stå med bare en leietager. Å kalle det press eller trusler er å dra det langt. En utleier må regne med utskiftninger, evt. at lokaler blir stående tomme i perioder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september Skrevet 23. september psykedeliker skrev (20 minutter siden): Å kalle det press eller trusler er å dra det langt. En utleier må regne med utskiftninger, evt. at lokaler blir stående tomme i perioder. Jeg synes det er på sin plass å kalle det press. 2 Kiwi med 300 meter maks mellom seg, og en halvtimes gåtur til nærmeste rema viser at her opptrer norgesgruppen i mot områdets beste. Vi som bor her får ett dårligere tilbud fordi norgesgeuppen er grisk. Og det er ikke å vente at forbud mot andre konkurrerende kjedens etablering, er elendig konkurranse. Det er skittent spill om markedsandeler. Vi som bor her får dårlig tilbud og utleier får dårlig avlastning på attraktiv utleie-eiendom. Sånn at Kiwi kan tjene mest mulig penger. Anonymkode: 53242...998 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 23. september Skrevet 23. september Min nærmeste butikk er Extra, 6,5km unna. 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. september Skrevet 23. september Må ta buss eller bil til nærmeste butikk. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 23. september Skrevet 23. september Kiwi, Bunnpris, Xtra, Mega, Meny, Rema, Prix 0 Siter
Ekstra Skrevet 24. september Skrevet 24. september (endret) Man røper jo mye om hvor eller hvordan man bor ved å si hvilke og hvor mange butikker som er i nærheten. Kan strekke meg til å si at jeg har flere kjeder og også mindre butikker, inkl. delikatesse, i kort gangavstand, men at de gode, store supermaredene med det beste utvalget av ferskvarer er litt lengre unna ;). Endret 24. september av Ekstra 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 25. september Skrevet 25. september Ekstra skrev (På 24.9.2025 den 11.20): Man røper jo mye om hvor eller hvordan man bor ved å si hvilke og hvor mange butikker som er i nærheten. Kan strekke meg til å si at jeg har flere kjeder og også mindre butikker, inkl. delikatesse, i kort gangavstand, men at de gode, store supermaredene med det beste utvalget av ferskvarer er litt lengre unna ;). Hva som er kort gangavstand varierer fra person til person. Jeg er den personen som kan ha 20 minutter å gå, mens andre mener dette ikke er gangavstand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.