Gå til innhold

Hva er din mening om Marthas og Dureks dokumentar på netflix?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingenting imot de. Det eneste er at Ari ble nevnt uten hans mor og far sin godkjenning. 

Anonymkode: 109b6...8c9

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har ingenting imot de. Det eneste er at Ari ble nevnt uten hans mor og far sin godkjenning. 

Har ikke noe imot de jeg heller men reagerte litt på hvordan han omtalte kongen og dronningen, er det virkelig sant at de er så fordomsfulle? 

Skrevet

Lar meg ikke provosere så mye. I motsetning til ganske mange inkludert min mor. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (40 minutter siden):

Har ikke noe imot de jeg heller men reagerte litt på hvordan han omtalte kongen og dronningen, er det virkelig sant at de er så fordomsfulle? 

Kongen og dronningen har levd er privilegert liv i mange, mange år og lever i en egen boble. Selvsagt er de fordomsfulle og snobbete, selv om de prøver å late som de ikke er det. 
Men har ingen mening om dokumentaren, har ikke sett den

Endret av Osten
Skrevet

Jeg "måtte" jo se den, men det var en selsom opplevelse. Først og fremst var den veldig pinlig, jeg ble flau på deres (i hvertfall Märthas) vegne. Det er ganske utrolig at hun ikke ser Durek som den narsissisten han er. Fikk også vondt av kongeparet. Tidvis var den også ganske kjedelig, det ble litt mye av samme.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Nei, det er Durek som er en løgner og sjarlatan.

Anonymkode: 7e432...976

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja og at rykter om hans utroskap ble nevnt var veldig upassende. Det er nok ML som prøver å rettferdiggjøre seg selv.

Anonymkode: 67472...a14

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok, fint å forstå litt mer av Durek og hans ståsted. At rasisme foregår på Slottet som ellers i samfunnet er ikke så vanskelig å forstå, samtidig mener jeg at vi har et strålende kongepar som ønsker alle godt og det er lett å se :) Helt grei dokumentar, svak, tidvis kjedelig og litt "platt". Den er ikke et "must see" for å si det sånn. 

Anonymkode: 08e39...e66

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så den i to avdelinger fordi den var så kjedelig. En kjedelig historie om to i bunn og grunn veldig alminnelige mennesker, der den ene tilfeldigvis er kongelig, riktignok, og den andre prøver å være spesiell. Ingen dypsindigheter sagt verdt å ofre et halvt sekund på.

Kongeparet fordomsfulle og snobbete? Ja, men ikke verre eller bedre enn resten av gjengen i området bak slottet, is my guess.

Anonymkode: 67472...a14

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, det er Durek som er en løgner og sjarlatan.

Anonymkode: 7e432...976

De kan være fordomsfulle selv om Durek er både løgner, sjarlatan, svindler og klovn

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg har ikke sett den, men det beste hadde vært om de ikke hadde fått noe oppmerksomhet. Uten oppmerksomhet vil Durek pakke sammen, reise hjem og finne seg en mann. Problemet er løst. 

Dette forholdet kommer til å ta slutt uansett, men slik det er nå så er det media som kommer til å få skylden for det. Noen elsker å være offer, så hvorfor gi dem den gleden ?

Mitt inntrykk av Martha er at hun liker offerrollen og at hun gjør ting bevisst for å fortsatt kunne beholde offerrollen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...