Gå til innhold

En jeg har blitt kjent med sier han til tider har chizofreniske øyeblikk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett den siden av han, men han påstår at han har hatt øyeblikk der han har hatt chizofreni. Det er en av de skumleste sykdommene jeg vet om og kjenner 2 stk som har den. Han her har brukt stoff tidligere (uten å bære preg av det utseendemessig) men beukt alt av stoff. Bruker ingenting nå. Det var tilfeldig vi møttes gjennom dating så vi har kost åmog hatt det litt gøy 3-4 ganger. 

Kan det stemme at man bare hsr øyeblikk som chizofreni? Trodde man hadde det hele tiden? 

Jeg stopper å møte han. Liker ikke tanken på det. 

Anonymkode: fe51c...22c

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Her var det mye ukunnskap og vås. Schizofreni er nok noe annet enn han har. Prøv å les om det. 

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden):

Her var det mye ukunnskap og vås. Schizofreni er nok noe annet enn han har. Prøv å les om det. 

Jeg tror også det. 

Schizofreni ja. Jeg blingser med stavingen der. Men bør jeg likevel kutte ut å møte han? Tredd for psykisk ustabile mennesker. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg stopper å møte han. Liker ikke tanken på det. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men bør jeg likevel kutte ut å møte han? 

Eh, du åpner med å si at du stopper å møte han, men så plutselig gjelder ikke det noen minutter senere. Du sier ellers at du er (t)redd for psykisk ustabile mennesker, og at denne karen har en historie med ustabilitet og stoffmisbruk. H hva er det egentlig som gjør at du lurer på om du skal fortsette relasjonen? Hvorfor stoler du ikke på det du ser, sier og vurderer?

Endret av Kayia
AnonymBruker
Skrevet

Mulig han har hatt rusutløst psykose? Om så er tilfelle og han ikke ruser seg lenger, er det neppe noe problem.  

Anonymkode: c8a54...dcc

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mulig han har hatt rusutløst psykose? Om så er tilfelle og han ikke ruser seg lenger, er det neppe noe problem.  

Han er veldig likanes og grei. Men om han har psykose til tider syntes jeg det blir for ustabilt. Det kan godt være det er ettervirkninger av stoff. Jeg har aldri prøvd noe i mitt liv så aner ikke. Trygt å møte han? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er veldig likanes og grei. Men om han har psykose til tider syntes jeg det blir for ustabilt. Det kan godt være det er ettervirkninger av stoff. Jeg har aldri prøvd noe i mitt liv så aner ikke. Trygt å møte han? 

Det er ikke sikkert du merker så fryktelig mye når han får psykotiske symptomer. Det er mest noe som foregår inne i hans eget hode. Når han får det kan han jo si det til deg. Du må ikke tro han blir farlig når han får det, de fleste blir ikke det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Umulig å ha en formening om.

Poenget mitt var at om det er snakk om rusutløst psykose, så forekommer dette kun i ruset tilstand. Ingen fare om han ikke ruser seg. 
Men har han selv sagt han har schizofrene øyeblikk, eller var det din måte å omtale psykose på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...