AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 Skrevet 25. september 2025 ?? Anonymkode: bd936...ca6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 Skrevet 25. september 2025 Hva gleder du deg til, TS? Anonymkode: 62da6...71c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2025 Skrevet 25. september 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva gleder du deg til, TS? Anonymkode: 62da6...71c - En ukes ferie neste uke 😍 - En bedre middag i morgen 🍽️ - At yngste skal begynne i barnehagen og jeg endelig kan få en time egentid i uka. - Til å lese alle bøkene jeg har kjøpt, neste uke. Anonymkode: bd936...ca6 2 Siter
emilie321 Skrevet 25. september 2025 Skrevet 25. september 2025 Gleder meg til helgen, da skal jeg for første gang på kino med barnebarnet og i en bursdag. Ellers gleder jeg meg til jeg kan begynne å trene for fullt igjen, når det enn blir. Tar bare noen dager av gangen nå, men vet at det er mer å glede seg til senere. 1 Siter
påskelilje Skrevet 25. september 2025 Skrevet 25. september 2025 Jeg gleder meg til i morgen kveld, da skal vi spise ute sammen med to vennepar. Og så skal jeg ha fri en uke, og vi skal til Vestlandet på høstferie. Blir deilig! 3 Siter
Edna K Skrevet 27. september 2025 Skrevet 27. september 2025 nachnoo skrev (3 timer siden): Til i morgen. Hva skal du i morgen? 0 Siter
nachnoo Skrevet 28. september 2025 Skrevet 28. september 2025 Edna K skrev (17 timer siden): Hva skal du i morgen? Det vet jeg lite om før morgenen kommer. Jeg vet bare at jeg gleder meg. 0 Siter
Vendi Skrevet 28. september 2025 Skrevet 28. september 2025 nachnoo skrev (7 minutter siden): Det vet jeg lite om før morgenen kommer. Jeg vet bare at jeg gleder meg. For en fin innstilling til livet! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2025 Skrevet 28. september 2025 nachnoo skrev (1 time siden): Det vet jeg lite om før morgenen kommer. Jeg vet bare at jeg gleder meg. Du er heldig som føler det slik! Anonymkode: adc61...d8f 0 Siter
Edna K Skrevet 28. september 2025 Skrevet 28. september 2025 nachnoo skrev (4 timer siden): Det vet jeg lite om før morgenen kommer. Jeg vet bare at jeg gleder meg. Det er en fin innstilling ❤️ 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober 2025 Skrevet 3. oktober 2025 Jeg gledet meg til at husgjesten de siste 3+ månedene skulle flytte ut. Nå har h*n gjort det, men jaggu kommer det ikke noen andre familiemedlemmer inn på rommet allerede nå i helgen 😮😆 Så nå gleder jeg meg til neste helg, som er første helg siden midten av juni uten husgjester (*krysser fingrene*) 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 Skrevet 5. oktober 2025 Jeg er 37år og gleder meg til å bli eldre og til den dagen livet har roet seg økonomisk og jeg ikke sitter igjen med så mye gjeld 🩷 det er hardt å være alenemor med 80% stilling Anonymkode: 5c377...059 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. oktober 2025 Skrevet 5. oktober 2025 morsan skrev (På 3.10.2025 den 13.38): Jeg gledet meg til at husgjesten de siste 3+ månedene skulle flytte ut. Nå har h*n gjort det, men jaggu kommer det ikke noen andre familiemedlemmer inn på rommet allerede nå i helgen 😮😆 Så nå gleder jeg meg til neste helg, som er første helg siden midten av juni uten husgjester (*krysser fingrene*) Oi.... 😮 Svusjer over husro og husstillhet til dere! Det er deilig innimellom å ha huset helt for seg selv! 1 Siter
Glitter Skrevet 5. oktober 2025 Skrevet 5. oktober 2025 Gleder meg til å få unna operasjonen og til å få av gipsen og lære meg å gå med en fot uten ledd. 1 Siter
Thebutterfly Skrevet 5. oktober 2025 Skrevet 5. oktober 2025 Ja hva gleder jeg meg til. Har nettopp hatt litt ferie, så haha... nå må jeg finne meg nye ting å glede meg til 😄 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. oktober 2025 Skrevet 5. oktober 2025 Thebutterfly skrev (1 minutt siden): Ja hva gleder jeg meg til. Har nettopp hatt litt ferie, så haha... nå må jeg finne meg nye ting å glede meg til 😄 Jeg også! Deilig med ferie! Nå er det rett på jobb i morgen tidlig. Greit det. På lørdag skal vi ut med noen venner, konsert på et bryggeri 🍻🍻 Det gleder jeg meg til! Akkurat nå nyter jeg kveld i egen stue, helt alene. Det er deilig! 0 Siter
Fru2020 Skrevet 5. oktober 2025 Skrevet 5. oktober 2025 Jeg gleder meg til å gi sønnen min en god opplevelse i Berlin i morgen og noen dager fremover, satser iallefall på at han får det veldig fint 2 Siter
munchin Skrevet 5. oktober 2025 Skrevet 5. oktober 2025 Glitter skrev (1 time siden): Gleder meg til å få unna operasjonen og til å få av gipsen og lære meg å gå med en fot uten ledd. Uten ledd? 0 Siter
Glitter Skrevet 6. oktober 2025 Skrevet 6. oktober 2025 munchin skrev (9 timer siden): Uten ledd? Ankelen er avstivet ved at de har tatt vekk ett eller to av leddene. Det gjør at jeg har dårlig bevegelse i ankelen. Kan feks ikke flekse med foten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.