Gå til innhold

Hotmail - flytte e-post fra Annet til Fokus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en live.no-konto (det er under hotmail-paraplyen) og for en stund siden delte de opp innboksen i Annet og Fokus, der masse reklamemailer kommer i Annet og jeg synes dette er veldig greit. Men nå får jeg e-poster fra en avsender som jeg gjerne vil ha i Fokus-delen, men jeg finner ikke ut hvordan - noen som vet? Nei, det funker ikke å gå inn på Andre handlinger og prøve å flytte den, da får jeg bare forslag om andre mapper, ikke Fokus-delen av innboksen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det funker på live.no, men jeg har Outlook og jeg høyreklikker på mailen og får opp valg om å flytte den.

Skrevet
Vhanja skrev (34 minutter siden):

Jeg vet ikke om det funker på live.no, men jeg har Outlook og jeg høyreklikker på mailen og får opp valg om å flytte den.

Tuuuusen takk! Det hadde jeg ikke tenkt på, men det funka det! 😁❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...