Lillemus Skrevet 26. september 2025 Skrevet 26. september 2025 Jeg har en live.no-konto (det er under hotmail-paraplyen) og for en stund siden delte de opp innboksen i Annet og Fokus, der masse reklamemailer kommer i Annet og jeg synes dette er veldig greit. Men nå får jeg e-poster fra en avsender som jeg gjerne vil ha i Fokus-delen, men jeg finner ikke ut hvordan - noen som vet? Nei, det funker ikke å gå inn på Andre handlinger og prøve å flytte den, da får jeg bare forslag om andre mapper, ikke Fokus-delen av innboksen. 0 Siter
Vhanja Skrevet 26. september 2025 Skrevet 26. september 2025 Jeg vet ikke om det funker på live.no, men jeg har Outlook og jeg høyreklikker på mailen og får opp valg om å flytte den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september 2025 Forfatter Skrevet 26. september 2025 Vhanja skrev (34 minutter siden): Jeg vet ikke om det funker på live.no, men jeg har Outlook og jeg høyreklikker på mailen og får opp valg om å flytte den. Tuuuusen takk! Det hadde jeg ikke tenkt på, men det funka det! 😁❤️ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.