Lillemus Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jeg har en live.no-konto (det er under hotmail-paraplyen) og for en stund siden delte de opp innboksen i Annet og Fokus, der masse reklamemailer kommer i Annet og jeg synes dette er veldig greit. Men nå får jeg e-poster fra en avsender som jeg gjerne vil ha i Fokus-delen, men jeg finner ikke ut hvordan - noen som vet? Nei, det funker ikke å gå inn på Andre handlinger og prøve å flytte den, da får jeg bare forslag om andre mapper, ikke Fokus-delen av innboksen. 0 Siter
Vhanja Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jeg vet ikke om det funker på live.no, men jeg har Outlook og jeg høyreklikker på mailen og får opp valg om å flytte den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september Forfatter Skrevet 26. september Vhanja skrev (34 minutter siden): Jeg vet ikke om det funker på live.no, men jeg har Outlook og jeg høyreklikker på mailen og får opp valg om å flytte den. Tuuuusen takk! Det hadde jeg ikke tenkt på, men det funka det! 😁❤️ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.