AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Jeg ser at jeg vil spare omkring 6000 om jeg går over til Norgespris. Burde jeg? Anonymkode: 715dc...38b 0 Siter
Grendel Skrevet 28. september Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ser at jeg vil spare omkring 6000 om jeg går over til Norgespris. Burde jeg? Anonymkode: 715dc...38b Hvis du sparer: Ja Jeg for min del bor nord for Dovre og vil ikke spare på det. 0 Siter
emilie321 Skrevet 28. september Skrevet 28. september Fikk melding fra strømleverandøren min at hvis det hadde vært Norgespris de siste 12 månedene, så hadde jeg spart 1500,-. Så jeg vurderer å bestille Norgespris. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Fikk melding fra min leverandør at jeg hadde tapt nesten 4000 på det Anonymkode: e7405...65a 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. september Skrevet 28. september Vi har valgt Norgespris. Bor på østlandet og har hytte, så det vil lønne seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Jeg hadde spart 1000 kr på det, så jeg har byttet til norgespris. Anonymkode: 52787...9ea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det avhenger av hvor du bor i landet. Anonymkode: 5c0d3...c85 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 28. september Skrevet 28. september Jeg har bestilt. Vil tjene 1000kr i året på det om det er lignende forhold som i fjor. Jeg bor sentralt på Østlandet. 0 Siter
påskelilje Skrevet 28. september Skrevet 28. september Vi har valgt Norgespris for de husene vi har ansvar for. Må ordne det for min far og, han er ikke digital, så jeg må ringe strømselskapet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det avhenger av hvor du bor i landet. Anonymkode: 5c0d3...c85 Jeg bor i Oslo. Anonymkode: 715dc...38b 0 Siter
Edna K Skrevet 29. september Skrevet 29. september Vi har gått over til Norgespris. Bor sentralt på østlandet 0 Siter
Fru2020 Skrevet 29. september Skrevet 29. september Vi bor i dyrstrømdel av landet så vi går for norgespris 0 Siter
Frigg Skrevet 30. september Skrevet 30. september Hvor finner jeg om jeg ville spart på Norgespris? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september Frigg skrev (10 minutter siden): Hvor finner jeg om jeg ville spart på Norgespris? Jeg fant det på en app som heter Slipper Anonymkode: 715dc...38b 0 Siter
frosken Skrevet 30. september Skrevet 30. september Jeg har skiftet, men ville i fjor kun ha spart ca 200 kroner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september Er det for sent å skifte nå? Er det en mulighet for etternølere? Anonymkode: 8acfc...461 0 Siter
laban Skrevet 30. september Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Er det for sent å skifte nå? Er det en mulighet for etternølere? Anonymkode: 8acfc...461 Nei, det er ikke for sent: https://elhub.no/ Uansett er det bare for sent å få Norgespris fra 1.10. (som er første mulighet) hvis man nøler. Da får man det fra den datoen bestillingen blir registrert. Se under "Bestille Norgespris" i lenken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september laban skrev (14 minutter siden): Nei, det er ikke for sent: https://elhub.no/ Uansett er det bare for sent å få Norgespris fra 1.10. (som er første mulighet) hvis man nøler. Da får man det fra den datoen bestillingen blir registrert. Se under "Bestille Norgespris" i lenken. Thanks 😀 Anonymkode: 8acfc...461 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Frigg skrev (21 timer siden): Hvor finner jeg om jeg ville spart på Norgespris? Hos meg dukket det opp på elhub, altså før jeg bestilte norgespris slik at jeg kunne se om det lønnet seg eller ikke. Anonymkode: 13d66...bc0 0 Siter
Ekstra Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober (endret) Ja, jeg har valgt Norgespris, og vil ifølge min strømleverandør kunne spare minst et par tusen på det. Endret 1. oktober av Ekstra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.