AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Frankrike feks, det ble forbudt fra 2025. Hvorfor er det lov i norge og sverige? Har ikke land viktigere ting å tenke på? Det er vist fordi markedsføringen rettet seg mot yngre mennesker. Hvorfor ikke bare la være å markedsføre til yngre? Og hvorfor skal yngre styre hva som er lov og ikke? Anonymkode: 3ebac...c6e 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 28. september Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Frankrike feks, det ble forbudt fra 2025. Hvorfor er det lov i norge og sverige? Har ikke land viktigere ting å tenke på? Det er vist fordi markedsføringen rettet seg mot yngre mennesker. Hvorfor ikke bare la være å markedsføre til yngre? Og hvorfor skal yngre styre hva som er lov og ikke? Anonymkode: 3ebac...c6e Det er lov i Norge og Sverige fordi det har blitt brukt her siden 1800 tallet. Frankrike og EU har ingen slik historikk. Snus er ett nytt produkt der og fordi det er en ny vare med nikotin er den ikke lovlig andre steder enn Norge og Sverige i Vest-Europa. Vil man ha røykfri tobakk i Europa må man ty til skrå som er mer vanlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september Worriesome Plenty 2 skrev (21 timer siden): Det er lov i Norge og Sverige fordi det har blitt brukt her siden 1800 tallet. Frankrike og EU har ingen slik historikk. Snus er ett nytt produkt der og fordi det er en ny vare med nikotin er den ikke lovlig andre steder enn Norge og Sverige i Vest-Europa. Vil man ha røykfri tobakk i Europa må man ty til skrå som er mer vanlig. hva så? de ser at vi ikke dør av det. det var lov å ta med seg inntil i mars. så plutselig skal det bli forbudt Anonymkode: 3ebac...c6e 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 30. september Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): hva så? de ser at vi ikke dør av det. det var lov å ta med seg inntil i mars. så plutselig skal det bli forbudt Anonymkode: 3ebac...c6e Jeg sier ikke det er logisk. Jeg forklarer hvordan politikerne tenker. Jeg synes hele verden burde snuse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september Worriesome Plenty 2 skrev (9 timer siden): Jeg sier ikke det er logisk. Jeg forklarer hvordan politikerne tenker. Jeg synes hele verden burde snuse. Jeg skjønner ikke hvorfor politikere skal være så ulogiske. Jeg synes også det er skummelt, fordi så mange regler virker som de bare er satt for å skape stress, vise makt og økte inntekter pga bøter. Anonymkode: 3ebac...c6e 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.