Gå til innhold

Har du samme politisk syn nå, som da du var 18?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Ofte er jo unge mer radikale. 

dmDa jeg var ung hadde jeg sans for anarkisme. Jeg kjøper fortsatt G@teavisa mest fordi jeg liker å lese den, da det er mye interessant og dyp lesning. Men jeg tror ikke anarkisme eller anarchosyndikalisme ville fungert noe særlig i virkeligheten.

Anonymkode: d38cc...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

?

Ofte er jo unge mer radikale. 

dmDa jeg var ung hadde jeg sans for anarkisme. Jeg kjøper fortsatt G@teavisa mest fordi jeg liker å lese den, da det er mye interessant og dyp lesning. Men jeg tror ikke anarkisme eller anarchosyndikalisme ville fungert noe særlig i virkeligheten.

Anonymkode: d38cc...f46

Er nok ikke helt der jeg var for 35 år siden nei. :D

Nicklusheletida
Skrevet (endret)

Nei, da jeg var 18, var jeg kun opptatt av dette hullet i ozonlaget og stemte SV pga det. Husker ikke hvorfor, men det var kanskje SV som snakket mest om det i debattene og jeg synes hullet var viktigere enn alt annet. 

Vi fikk vite at vi hadde 10 år til å redde verden på. Det har gått 40 år siden den gang. Nå er det yngste datter som er mest opptatt av klimaet og har dratt det litt lenger iom at hun holder på master innenfor temaet. 

Endret av Nicklusheletida
.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...