Frigg Skrevet 30. september 2025 Skrevet 30. september 2025 Har vært i kontakt med flere eiendomsmeglere. Skal jeg velge den som setter høyest prisantydning eller lavest kostnader? 0 Siter
laban Skrevet 30. september 2025 Skrevet 30. september 2025 Her er det mange gode tips: https://meglerportalen.no/hvordan-velge-eiendomsmegler Jeg ville dessuten lagt vekt på at megleren hadde lokalkunnskap, gjerne også nylig erfaring med å selge i området. 1 Siter
Fru2020 Skrevet 30. september 2025 Skrevet 30. september 2025 Den som har solgt flest boliger i området😉 Jeg har solgt to hus som var vanskelige å selge. Da hadde vi fylkets bestselgende megler og prisen var deretter. Ved begge hussalgene var det bare en budgiver og hun klarte å få de til å by over seg selv flere ganger. De to andre boligene jeg har solgt har vært lettsolgte. Da har jeg gått for en litt billigere megler, men en som kjente nabolaget godt. 1 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2025 Skrevet 1. oktober 2025 Har absolutt samme erfaring som Fru2020 - prøv å finne ut hvilken megler som er best i det området boligen ligger i. Det gjorde vi nylig da vi solgte en bolig og som hos Fru2020 så fikk også vår megler den eneste budgiveren til å gå opp 300.000,- fra sitt første bud. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.