Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i kontakt med flere eiendomsmeglere.  Skal jeg velge den som setter høyest prisantydning eller lavest kostnader?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som har solgt flest boliger i området😉

Jeg har solgt to hus som var vanskelige å selge. Da hadde vi fylkets bestselgende megler og prisen var deretter. Ved begge hussalgene var det bare en budgiver og hun klarte å få de til å by over seg selv flere ganger. 

De to andre boligene jeg har solgt har vært lettsolgte. Da har jeg gått for en litt billigere megler, men en som kjente nabolaget godt.

Skrevet

Har absolutt samme erfaring som Fru2020 - prøv å finne ut hvilken megler som er best i det området boligen ligger i. Det gjorde vi nylig da vi solgte en bolig og som hos Fru2020 så fikk også vår megler den eneste budgiveren til å gå opp 300.000,- fra sitt første bud. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...