Gå til innhold

Drømte det ble krig i norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var et skikkelig mareritt i natt. Vi var på hotell i byen (ikke hovedstaden). Vi så 3 fly slippe bomber litt nedenfor vårt hotell. Får håpe jeg ikke sanndrømmer. Det rare er det at jeg ikke er å engstelig for krig fordi jeg vil ikke ta sorgene på forskudd og tror ikke det blir drt i vår tid, men ble litt engstelig etter drømmen. 

Anonymkode: 7bce9...74c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømte at jeg kunne fly og seilte over hjembygda til jeg plutselig var i Danmark. 

Tror du jeg er sanndrømt også?

Anonymkode: 0c14d...343

stjernestøv
Skrevet

Blir i hvert fall engstelig når det kommer droner og lurer på hva som foregår. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg drømte at jeg kunne fly og seilte over hjembygda til jeg plutselig var i Danmark. 

Tror du jeg er sanndrømt også?

Anonymkode: 0c14d...343

Ja, det tror jeg. Etter at jeg drømte at jeg kunne fly, har jeg sluttet helt med SAS, Norwegian og Lufthansa. Dessuten slipper jeg å kjøre til flyplassen. Billigere er det også. 

Everybody
Skrevet

Har drømt at jeg er soldat i Ukraina, soldat i Gaza og at jeg jobbet sammen med Donald Trump.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømte jeg vant 10 mill i lotto.

Anonymkode: 405dd...9e9

Nicklusheletida
Skrevet
nachnoo skrev (7 timer siden):

Ja, det tror jeg. Etter at jeg drømte at jeg kunne fly, har jeg sluttet helt med SAS, Norwegian og Lufthansa. Dessuten slipper jeg å kjøre til flyplassen. Billigere er det også. 

Nå lo jeg høyt her 🤣👍

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg mener at jeg så en drone forrige helg. I våken tilstand da jeg var på verandaen. Jeg så noe som blinket grønt langt i det fjerne. Kan stemme med Gardermoen- området. Så kom det nærmere og nærmere og var nesten rett over meg. Jeg sto og spekulerte på om det var drone eller helikoper,  men det flyr helikopter her hele tiden og de bråker og det pleier å være lett å se at det er et helikopter. Dette gikk helt stille. Det som var så rart, men jeg har ikke lest noe om i media at det skal ha vært en drone over Oslo. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (15 minutter siden):

Jeg mener at jeg så en drone forrige helg. I våken tilstand da jeg var på verandaen. Jeg så noe som blinket grønt langt i det fjerne. Kan stemme med Gardermoen- området. Så kom det nærmere og nærmere og var nesten rett over meg. Jeg sto og spekulerte på om det var drone eller helikoper,  men det flyr helikopter her hele tiden og de bråker og det pleier å være lett å se at det er et helikopter. Dette gikk helt stille. Det som var så rart, men jeg har ikke lest noe om i media at det skal ha vært en drone over Oslo. 

Det er da stadig droner over Oslo. Så mange i sommer, av varierende størrelse, men tviler på at det var russere eller andre fiendtlige stod bak.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (54 minutter siden):

Gardemoen var stengt noen timer den 23.september pga drone(r)

Nicklusheletida
Skrevet
Dorthe skrev (21 minutter siden):

Gardemoen var stengt noen timer den 23.september pga drone(r)

Jeg mente sist helg. Tror det var 26 eller 27 sept. 

Skrevet

Jeg er ikke så redd for krig, mer redd for ungdomskriminalitet, at en del norske barn ikke får til å lese og skrive langt oppi tenåra. Det enorme byråkrati og kommuner som kutter i omtrent alt utenom de administrative stillingene i toppen av kommunen selvsagt. Jeg er også bekymret for hvordan det skal gå med oss når oljekrana går tom og vi fremdeles må fø på alle de uføre og pensjonistene vi har her i landet… Krig er min minste bekymring akkurat nå :) 

UtakknemligDiva
Skrevet

Har du sett nr 24? han sier «vi trodde vi levde i en etterkrigstid», men så opplevde de det da.

Vi er flinke til å skape elendighet vi mennesker. Kanskje like greit at alt liv på jorden blir fullstendig utslettet. Dinosaurene av en meteor. Vi utsletter oss selv med krig.

UtakknemligDiva
Skrevet
Edna K skrev (1 time siden):

Jeg er ikke så redd for krig, mer redd for ungdomskriminalitet, at en del norske barn ikke får til å lese og skrive langt oppi tenåra. Det enorme byråkrati og kommuner som kutter i omtrent alt utenom de administrative stillingene i toppen av kommunen selvsagt. Jeg er også bekymret for hvordan det skal gå med oss når oljekrana går tom og vi fremdeles må fø på alle de uføre og pensjonistene vi har her i landet… Krig er min minste bekymring akkurat nå :) 

Hvorfor er så mange uføre? Har vi blitt svakere? Eller for mange som ikke skulle fått barn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...