Gjest ekorn Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei. Jeg er ei jente på 24 år. Jeg er 165 høy, og veier nå 65 kilo. Jeg fødte for 19mnd siden. Før jeg ble gravid greide jeg aldri å legge på meg, samme hvor mye jeg spiste. Men var fornøyd med vekta som var ca 58. I graviditeten la jeg på meg 20 kilo, men halvparten var vel vann. Jeg mistet raskt alle kiloene + 5 til. Jeg fullammet i 8 mnd og var nesten for tynn. Men så når ammingen gradvis trappet ned (ammet frem til 16 mnd) gikk vekten rett til værs! Nå er jeg ikke konfortabel med kroppen min og føler jeg vil gå ned noen kilo. Må legge til at jeg har vært veldig plaget med bekkenløsning ennå, så jeg får ikke trimmet så mye som jeg vil. Jeg har nå fått tak i boken"vekt i balanse" skrevet av Dr. Fedon (?). Det er mye av det han skriver som jeg kjenner meg igjen i. Jeg "må" ha noe søtt etter måltider og er slapp og uten tiltakslyst. Kan jeg ha insulinresistanse? Han skriver om mat med høy og lav GI, og jeg lurer nå på om jeg skal prøve å legge om kosten slik at jeg holder meg mest mulig unna sukker, hvetemel og potet. Kan det ha noe for seg, eller er det noe annet du vil anbefale? er det noen som har prøvd dette kostholdet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evarl Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Har selv begynt på ett lignende oppleg, det er vanskelig og følge men jeg ønsker også opplysninger fra ikke innhabile parter som har erfarimger med slanking etter GI. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.