AnonymBruker Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Jeg har deaktivert kontoen. Anonymkode: f48e4...000 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Hvis du kjenner så få folk, er det vel ikke så mange som ser heller. Du er veldig redd for å stikke seg frem skjønner jeg…. 0 Siter
Everybody Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober (endret) Jeg har 12 venner på Facebook. Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener om det. Hadde mange flere før men har slettet nesten alle. Endret 2. oktober av Everybody 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Har ikke mange jeg heller på facebook. Vet mange skal ha mest mulige bare for å ha det. Hvem bryr seg? Jeg vet om en som har 2 venner på facebook. Anonymkode: 00753...d45 0 Siter
Edna K Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Jeg sluttet å bry meg om antall venner på Facebook rundt 16-17 årsalderen. Nå driver jeg bevisst å sletter folk som jeg egentlig ikke kjenner. Jeg er mer opptatt av kvalitet enn kvantitet når det gjelder venner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har deaktivert kontoen. Anonymkode: f48e4...000 Du kan jo begrense innsyn til Venner-delen? Anonymkode: d4e26...5b6 0 Siter
Vendi Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan jo begrense innsyn til Venner-delen? Anonymkode: d4e26...5b6 Mener du med å vise antall venner? Ingen kan skjule antall venner nå, selv om innstillingene står på "kun venner". Hvem som er vennene dine skjules fremdeles med den innstillingen, men ikke antallet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.