AnonymBruker Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Første høststorm er ventes i morgen, blir du rammet eller går du fri? Håper ikke liv blir rammet av stormen. Jeg vet det vil blåse godt her jeg bor. Anonymkode: a575d...59b 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Jeg tror ikke blir farlig her jeg bor. Men jeg har ikke tenkt meg ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Her blåser det ganske kraftig alt, håper det ikke blir verre. 0 Siter
Ekstra Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Det skal blåse kraftig også der jeg bor, men tror ikke det vil gå ut over meg på på noen måte. 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Det vil nok blåse bra her jeg bor, selvom det ikke er det verste stedet. Har planer om innedag på lørdag, så da regner jeg med at det går greit. 0 Siter
Vendi Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Her blir det verst i natt og i morgen tidlig. Blir oppfordret av kommunen til å sikre løse gjenstander som f.eks hagemøbler. For håpe jeg klarer å sove meg gjennom det, for liker ikke sånt vær. 0 Siter
morsan Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Det kommer til å være et skikkelig møkkavær her, men annet enn at det ikke kommer til å friste å gå ut, vil det neppe "ramme" meg i særlig grad. Bortsett fra at det nok blåser ned enda flere barnåler fra furutrærne her, slik at det må rakes opp etterpå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Det ser ut som vi går klar av det verste, men det skal bli rundt 15 m/s på det verste. Det har så smått begynt å blåse nå faktisk, men det er ikke så mye. 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Lillemus skrev (4 minutter siden): Det ser ut som vi går klar av det verste, men det skal bli rundt 15 m/s på det verste. Det har så smått begynt å blåse nå faktisk, men det er ikke så mye. Her blåser det rimelig bra allerede, så er spent på hvordan det blir på det verste. 0 Siter
Osten Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober (endret) Her blir det ildrødt fra ca midnatt, kan ikke si jeg gleder meg akkurat🫣 Endret 3. oktober av Osten 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Osten skrev (9 minutter siden): Her blir det ildrødt fra ca midnatt, kan ikke si jeg gleder meg akkurat🫣 Samme her. De har oppgradert farevarselet nå, så det vil bla treffe på et større område. 0 Siter
Osten Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober emilie321 skrev (11 minutter siden): Samme her. De har oppgradert farevarselet nå, så det vil bla treffe på et større område. Ja, ser det. Men jeg bor på Sørlandet og her har det vært rødt hele tiden. Men ser at de har tatt med mer av Østlandet nå 1 Siter
Fru2020 Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Blir nok mye vind her jeg bor. Men det ser ut som vi er i le for vinden så vi håper det går greit. 0 Siter
Everybody Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober (endret) Ja. Har aldri sett så mye regn på yr.no i Norge før. Endret 3. oktober av Everybody 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Jeg tror ikke vi kommer til merke noe særlig. Men vi bor på Østlandet et stykke fra fjorden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.