Gå til innhold

Rammes du av stormen i morgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første høststorm er ventes i morgen, blir du rammet eller går du fri? Håper ikke liv blir rammet av stormen. Jeg vet det vil blåse godt her jeg bor.

Anonymkode: a575d...59b

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg tror ikke blir farlig her jeg bor. Men jeg har ikke tenkt meg ut.

stjernestøv
Skrevet

Her blåser det ganske kraftig alt, håper det ikke blir verre. 

Skrevet

Det skal blåse kraftig også der jeg bor, men tror ikke det vil gå ut over meg på på noen måte.

emilie321
Skrevet

Det vil nok blåse bra her jeg bor, selvom det ikke er det verste stedet.  Har planer om innedag på lørdag, så da regner jeg med at det går greit.

Skrevet

Her blir det verst i natt og i morgen tidlig. Blir oppfordret av kommunen til å sikre løse gjenstander som f.eks hagemøbler. For håpe jeg klarer å sove meg gjennom det, for liker ikke sånt vær. 

Skrevet

Det kommer til å være et skikkelig møkkavær her, men annet enn at det ikke kommer til å friste å gå ut, vil det neppe "ramme" meg i særlig grad. Bortsett fra at det nok blåser ned enda flere barnåler fra furutrærne her, slik at det må rakes opp etterpå. 

Skrevet

Det ser ut som vi går klar av det verste, men det skal bli rundt 15 m/s på det verste. Det har så smått begynt å blåse nå faktisk, men det er ikke så mye.

emilie321
Skrevet
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Det ser ut som vi går klar av det verste, men det skal bli rundt 15 m/s på det verste. Det har så smått begynt å blåse nå faktisk, men det er ikke så mye.

Her blåser det rimelig bra allerede, så er spent på hvordan det blir på det verste. 

Skrevet (endret)

Her blir det ildrødt fra ca midnatt, kan ikke si jeg gleder meg akkurat🫣

Endret av Osten
emilie321
Skrevet
Osten skrev (9 minutter siden):

Her blir det ildrødt fra ca midnatt, kan ikke si jeg gleder meg akkurat🫣

Samme her.  De har oppgradert farevarselet nå, så det vil bla treffe på et større område.

Skrevet
emilie321 skrev (11 minutter siden):

Samme her.  De har oppgradert farevarselet nå, så det vil bla treffe på et større område.

Ja, ser det. Men jeg bor på Sørlandet og her har det vært rødt hele tiden. Men ser at de har tatt med mer av Østlandet nå 

Skrevet

Blir nok mye vind her jeg bor. Men det ser ut som vi er i le for vinden så vi håper det går greit.

Everybody
Skrevet (endret)

Ja. Har aldri sett så mye regn på yr.no i Norge før.

Endret av Everybody
Skrevet

Jeg tror ikke vi kommer til merke noe særlig.  Men vi bor på Østlandet et stykke fra fjorden.

AnonymBruker
Skrevet

Litt av et uvær.

image.thumb.jpeg.cfe041a0d450a16f5b3deaee8972625d.jpeg

Anonymkode: 6cd4a...b6d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...