Gå til innhold

Dette er alvorlig: Bare ett europeisk land får nok barn til å opprettholde folketallet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tall fra EU. 

Land              Fødselsrate
Faroe Islands 2,20
Monaco 2,09
Gibraltar 1,88
Montenegro 1,80
Bulgaria 1,74
Moldova 1,72
Romania 1,71
France 1,64
Türkiye 1,62
Ireland 1,60
Slovenia 1,58
Slovakia 1,57
United Kingdom 1,54
Liechtenstein 1,54
Isle of Man 1,53
Kosovo 1,53
Denmark 1,52
Portugal 1,52
Serbia 1,50
Iceland 1,50
Bosnia and Herzegovina 1,50
Hungary 1,50
Croatia 1,47
North Macedonia 1,47
Russia 1,47
Czechia 1,47
Switzerland 1,44
Germany 1,44
Sweden 1,41
Netherlands 1,41
Norway 1,40
Luxembourg 1,40
Jersey 1,38
Belgium 1,38
Guernsey 1,37
Estonia 1,37
Cyprus 1,37
Latvia 1,35
Greece 1,34
Austria 1,33
Albania 1,33
Poland 1,31
Finland 1,30
Spain 1,23
Lithuania 1,22
Belarus 1,22
Italy 1,21
San Marino 1,16
Malta 1,11
Andorra 1,10
Ukraine 1,00
Vatican City 1,00

Anonymkode: 3efdc...69d

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Vi har nok mennesker i verden, dette er kun et problem for skaprasistene.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (9 minutter siden):

At verdens minst rasistiske folkeslag dør ut, betyr bare at kloden vil bli mer rasistisk, siden de mer rasistiske er de som vil dominere kloden ...

Antirasister er de som bør bekymre seg, rasismen lever godt videre uten oss "onde" europeere.

Kan du forklare hvorfor du ikke er bekymret for denne utviklingen, eneste mulige logiske forklaring jeg kan komme på måtte være om du var rasist, og det tror jeg ikke du er så da skjønner jeg ingenting, er det noe kongnitiv dissonans et sted? Minner om "skeive for gaza" greia, rent logisk gir det lite mening, men du kan utdype greia sikkert...

Anonymkode: 1abe8...950

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

At verdens minst rasistiske folkeslag dør ut, betyr bare at kloden vil bli mer rasistisk, siden de mer rasistiske er de som vil dominere kloden ...

Antirasister er de som bør bekymre seg, rasismen lever godt videre uten oss "onde" europeere.

Kan du forklare hvorfor du ikke er bekymret for denne utviklingen, eneste mulige logiske forklaring jeg kan komme på måtte være om du var rasist, og det tror jeg ikke du er så da skjønner jeg ingenting, er det noe kongnitiv dissonans et sted? Minner om "skeive for gaza" greia, rent logisk gir det lite mening, men du kan utdype greia sikkert...

Har du glemt å ta medisinene dine idag?

Skrevet

Det er klart det blir et problem. Der hvor fødselsraten ligger med mot 1.0 vil hver generasjon halveres. Besteforeldregenerasjonen blir 4 ganger større...

Det er ingen realisme i å løse det med innvandring eller adopsjon. Problemet blir enda større ved å ta inn flere folk med lav yrkesdeltakelse. Adopsjon er det slutt på.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Har du glemt å ta medisinene dine idag?

Ja det har jeg glemt...

Men har du noe svar på det jeg spør om? Eller vet du at du ikke har noe svar så du snakker heller om medisiner eller annet irrelevant vås ?

Anonymkode: 1abe8...950

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller vet du at du ikke har noe svar så du snakker heller om medisiner eller annet irrelevant vås ?

Det er bare å ta opp tematikken på saklig vis, med brukernavn - så får du tilsvar.

Skrevet
1 hour ago, psykedeliker said:

Hvor skal disse menneskene du skal masseimportere komme fra? Gjetter du ikke har noe konkret svar.

Anonymkode: 3efdc...69d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor skal disse menneskene du skal masseimportere komme fra?

Jeg har aldri snakket om masseimport av mennesker, derimot har jeg snakket om at vi må få slutt på det enorme ressurssløseriet både i offentlig og privat sektor. Da er vi nødt til å ta et oppgjør med sammenblandingen av real- og fiktivøkonomi.

Bjakken Lazzon
Skrevet
1 minute ago, psykedeliker said:

Jeg har aldri snakket om masseimport av mennesker, derimot har jeg snakket om at vi må få slutt på det enorme ressurssløseriet både i offentlig og privat sektor. Da er vi nødt til å ta et oppgjør med sammenblandingen av real- og fiktivøkonomi.

Spennende. Kan du forklare hvordan dette skal gjøres, og hvordan dette kommer til å endre samfunnet?

Skrevet
Bjakken Lazzon skrev (Akkurat nå):

Spennende. Kan du forklare hvordan dette skal gjøres, og hvordan dette kommer til å endre samfunnet?

Det har jeg gjort flere ganger allerede, du får lete opp de postene selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...