Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ringte du åpen linje da det fantes? Det gjorde jeg. Det var en måte å være sosial på før alle hadde internett. Fikk samboer som jeg møtte på åpen linje. Tror ikke det eksisterer slikt lenger.

Anonymkode: f1cdf...e30

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ringte du åpen linje da det fantes? Det gjorde jeg. Det var en måte å være sosial på før alle hadde internett. Fikk samboer som jeg møtte på åpen linje. Tror ikke det eksisterer slikt lenger.

Anonymkode: f1cdf...e30

Ja ringte dit og det var mange eldre griser der som var ute etter yngre jenter. Ellers syns jeg det var ganske kaotisk og mange som bare sa "Hallo hallo". 

Skrevet

Ja, vi ringte inn dit av og til. Det var spennende og morsomt husker jeg, selv om vi gjorde det mest for å tulle. Misbruk av tjenesten så og si, hehe. Men det var topp hemmelig ovenfor foreldrene at vi ringte, og vi gjorde det mest fra en telefonkiosk som var plassert i nærheten. Da holdt vi på så lenge kronestykkene holdt 😄

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

Ja, vi ringte inn dit av og til. Det var spennende og morsomt husker jeg, selv om vi gjorde det mest for å tulle. Misbruk av tjenesten så og si, hehe. Men det var topp hemmelig ovenfor foreldrene at vi ringte, og vi gjorde det mest fra en telefonkiosk som var plassert i nærheten. Da holdt vi på så lenge kronestykkene holdt 😄

Min far så det på telefonregningen og da ble det baluba. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Min far så det på telefonregningen og da ble det baluba. 

Hehe, det kan jeg tenke meg 😅

påskelilje
Skrevet

Etter klokka 17 kostet det kun 1 krone, uansett hvor lenge vi pratet. Dette var på 80 tallet. Ei venninne og jeg pleide å ringe Åpen linje. Husker at det var regler om at vi aldri skulle si hele navnet eller hvor vi bodde. Tror det kunne være 4-5 på linja samtidig. Det var alltid veldig spennende,  husker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...