AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ringte du åpen linje da det fantes? Det gjorde jeg. Det var en måte å være sosial på før alle hadde internett. Fikk samboer som jeg møtte på åpen linje. Tror ikke det eksisterer slikt lenger. Anonymkode: f1cdf...e30 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ringte du åpen linje da det fantes? Det gjorde jeg. Det var en måte å være sosial på før alle hadde internett. Fikk samboer som jeg møtte på åpen linje. Tror ikke det eksisterer slikt lenger. Anonymkode: f1cdf...e30 Ja ringte dit og det var mange eldre griser der som var ute etter yngre jenter. Ellers syns jeg det var ganske kaotisk og mange som bare sa "Hallo hallo". 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja, vi ringte inn dit av og til. Det var spennende og morsomt husker jeg, selv om vi gjorde det mest for å tulle. Misbruk av tjenesten så og si, hehe. Men det var topp hemmelig ovenfor foreldrene at vi ringte, og vi gjorde det mest fra en telefonkiosk som var plassert i nærheten. Da holdt vi på så lenge kronestykkene holdt 😄 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (2 minutter siden): Ja, vi ringte inn dit av og til. Det var spennende og morsomt husker jeg, selv om vi gjorde det mest for å tulle. Misbruk av tjenesten så og si, hehe. Men det var topp hemmelig ovenfor foreldrene at vi ringte, og vi gjorde det mest fra en telefonkiosk som var plassert i nærheten. Da holdt vi på så lenge kronestykkene holdt 😄 Min far så det på telefonregningen og da ble det baluba. 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Min far så det på telefonregningen og da ble det baluba. Hehe, det kan jeg tenke meg 😅 1 Siter
påskelilje Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Etter klokka 17 kostet det kun 1 krone, uansett hvor lenge vi pratet. Dette var på 80 tallet. Ei venninne og jeg pleide å ringe Åpen linje. Husker at det var regler om at vi aldri skulle si hele navnet eller hvor vi bodde. Tror det kunne være 4-5 på linja samtidig. Det var alltid veldig spennende, husker jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.