AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Noen som så på premieren på lørdag? Tenker bare på Danby Choi. Hvorfor heter han det? Er Danby et koreansk navn? Anonymkode: b4cc8...98c 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Noen som så på premieren på lørdag? Tenker bare på Danby Choi. Hvorfor heter han det? Er Danby et koreansk navn? Anonymkode: b4cc8...98c Det er navnet hans, hvorfor han heter det er det vel bare foreldrene som kan svare på. Jeg har ikke sansen for fyren, men han var jo utvilsomt den desidert beste av deltagerene... 0 Siter
Grendel Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Jeg så det, ja. I følge Google er Danby et gammelt engelsk navn, som kommer fra "Danebygd", dvs "viking"- bosetningene som var i England. "Danbi" er et koreansk navn. I følge meg er det ganske vanlig i Korea å ta et engelsk fornavn. Spesielt blant de som tenker å ha internasjonale forbindelser. Navnet bør gjerne fungerer på koreansk også. Danby Choi er derfor et erketypisk koreansk navn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.