AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Selv syns jeg det er for tidlig, kunne ventet til 1 desember. Men spørsmålet er. Hva julebrus liker du og hvilke julekaker liker du? Jeg liker Hamar julebrus og Gran sin julebrus. Av julekaker de ulike pepperkaker, havreflarn, smultringer, goro, julebrød, krumkaker, serinakaker, gule bomber, vepsebol, sirupsnipper, kransekake, berlinerkranser, brente mandler, kokosmakroner, defiakake, lefse, sandnøtter. Oi ble mye kaker her gitt. Men ramset opp alle jeg liker. Anonymkode: 3c506...bd7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden For min del kunne julen sluttet å eksistere. Påske å Anonymkode: 85ea4...0ed 0 Siter
Lillemus Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv syns jeg det er for tidlig, kunne ventet til 1 desember. Men spørsmålet er. Hva julebrus liker du og hvilke julekaker liker du? Jeg liker Hamar julebrus og Gran sin julebrus. Av julekaker de ulike pepperkaker, havreflarn, smultringer, goro, julebrød, krumkaker, serinakaker, gule bomber, vepsebol, sirupsnipper, kransekake, berlinerkranser, brente mandler, kokosmakroner, defiakake, lefse, sandnøtter. Oi ble mye kaker her gitt. Men ramset opp alle jeg liker. Anonymkode: 3c506...bd7 Brus: Dahls (brun) og Grans (rød), Rudolf og Nissen (rød). I fjor (?) kom det jo en grønn julebrus og den måtte jo testes, merkeligste greia, den smakte absolutt ingenting! Både datra og jeg var skjønt enige om det. Av kaker synes jeg alle kjøpe-julekaker (av typen småkaker) smaker det samme, kanskje unntatt slike flarn som er alt for søte. Av hjemmebakst er berlinerkranser favoritten, serinakaker kan gå an og brune pinner / kolakker, men smultbakst er jeg ikke så glad i, synes ikke det smaker noe særlig av det. Unntaket er om jeg får smultringene så nystekte at de fremdeles er varme! 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Jeg skal i hvertfall ikke kjøpe Coop julebrus i år, selv om den koster en femmer. Det gjorde den og jeg kjøpte i fjor. Grusom. Liker enkelte røde julebrus, men ikke lavprisvariantene. Jeg liker priskrigen som kommer før jul, og håper det blir slik i år også. Jul er helt greit og jeg reagerer ikke på tidlig start. Selv er jula kun julaften for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.