Gå til innhold

Da er Julebrusen og julekaker kommet i butikken.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv syns jeg det er for tidlig, kunne ventet til 1 desember. Men spørsmålet er. Hva julebrus liker du og hvilke julekaker liker du? 

Jeg liker Hamar julebrus og Gran sin julebrus. Av julekaker de ulike pepperkaker, havreflarn, smultringer, goro, julebrød, krumkaker, serinakaker, gule bomber, vepsebol, sirupsnipper, kransekake, berlinerkranser, brente mandler, kokosmakroner, defiakake, lefse, sandnøtter. Oi ble mye kaker her gitt. Men ramset opp alle jeg liker. 

Anonymkode: 3c506...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del kunne julen sluttet å eksistere. Påske å

Anonymkode: 85ea4...0ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv syns jeg det er for tidlig, kunne ventet til 1 desember. Men spørsmålet er. Hva julebrus liker du og hvilke julekaker liker du? 

Jeg liker Hamar julebrus og Gran sin julebrus. Av julekaker de ulike pepperkaker, havreflarn, smultringer, goro, julebrød, krumkaker, serinakaker, gule bomber, vepsebol, sirupsnipper, kransekake, berlinerkranser, brente mandler, kokosmakroner, defiakake, lefse, sandnøtter. Oi ble mye kaker her gitt. Men ramset opp alle jeg liker. 

Anonymkode: 3c506...bd7

Brus: Dahls (brun) og Grans (rød), Rudolf og Nissen (rød). I fjor (?) kom det jo en grønn julebrus og den måtte jo testes, merkeligste greia, den smakte absolutt ingenting! Både datra og jeg var skjønt enige om det.

Av kaker synes jeg alle kjøpe-julekaker (av typen småkaker) smaker det samme, kanskje unntatt slike flarn som er alt for søte. Av hjemmebakst er berlinerkranser favoritten, serinakaker kan gå an og brune pinner / kolakker, men smultbakst er jeg ikke så glad i, synes ikke det smaker noe særlig av det. Unntaket er om jeg får smultringene så nystekte at de fremdeles er varme!

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg skal i hvertfall ikke kjøpe Coop julebrus i år, selv om den koster en femmer. Det gjorde den og jeg kjøpte i fjor. Grusom. Liker enkelte røde julebrus, men ikke lavprisvariantene. Jeg liker priskrigen som kommer før jul, og håper det blir slik i år også. 

Jul er helt greit og jeg reagerer ikke på tidlig start. Selv er jula kun julaften for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...