Gå til innhold

Betaling for skyss Elbil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Bensinpenger" er jo velkjent. Men hva gjør man når det er elbil man får skyss i? Hvordan betale føreren?

Anonymkode: 88765...cdb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt det samme.

Anonymkode: 7601e...2ca

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

"Bensinpenger" er jo velkjent. Men hva gjør man når det er elbil man får skyss i? Hvordan betale føreren?

Anonymkode: 88765...cdb

Det er jo mer en bensin/strøm som koster med å kjøre en bil.  Synes det kommer an på hvor langt en skal sitte på og hvor ofte. Får sjåføren en omvei med at du skal sitte på?   Uansett så synes jeg du skal spørre sjåføren hva vedkommende tenker. 

Skrevet
Dorthe skrev (22 timer siden):

Jeg har betalt prisen på tog/fly.

Det er ekstremt 🙂  Skulle jeg ta > 1000kr for å la en person sitte på til Oslo?

Skrevet
nachnoo skrev (25 minutter siden):

Det er ekstremt 🙂  Skulle jeg ta > 1000kr for å la en person sitte på til Oslo?

Men hvor mye tenker du er normalt fra deg og til Oslo? Bensin, bommer osv.

jeg betalte 2000kr fra Spania og hjem.

Skrevet
Dorthe skrev (1 time siden):

Men hvor mye tenker du er normalt fra deg og til Oslo? Bensin, bommer osv.

jeg betalte 2000kr fra Spania og hjem.

Hvis jeg likevel skulle dit, og du var en bekjent: 200kr. eller spandere en pølse og en brus på en energistasjon.

Skrevet
nachnoo skrev (38 minutter siden):

Hvis jeg likevel skulle dit, og du var en bekjent: 200kr. eller spandere en pølse og en brus på en energistasjon.

Da tror jeg at jeg hadde synes du var usedvanlig grei 😉

Skrevet (endret)
Dorthe skrev (20 timer siden):

Da tror jeg at jeg hadde synes du var usedvanlig grei 😉

I likhet med Nachno syns jeg fly/tog-billett er for mye. Da min venninne og jeg kjørte t/r Trondheim-Oslo i sommer regnet hun ut at alle utgifter for turen (inkl bomveger) ble 600 totalt. Jeg betalte hennes middag som kom seg på ca 400, og begge var stålende fornøyde. Jeg ville syntes det var rart om hun hadde forlangt fly/tog-nivå, og ville aldri tatt imot så mye om det var min bil og jeg som var sjåføren. Skulle jeg gått i pluss på å ta med en venninne liksom?  

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...