Gå til innhold

Norge forbereder seg på Trumps reaksjon dersom han ikke vinner Nobels fredspris. Den amerikanske presidenten kan innføre toll, kreve høyere NATO-bidrag eller til og med erklære Norge som en fiende, sier en analytiker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt kan skje med Trump, men det er har ikke skjedd før det har skjedd.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Det er dumt at han ikke får den. Det hadde hjulpet fredsprosessen veldig. Obama fikk den helt grunnløst. Det er forskjell på de som er woke og de som ikke er det. 

slabbedask
Skrevet

Genialt trekk å gi fredsprisen til María Corina Machado - nå kan ikke Trump kritisere tildelingen uten samtidig å støtte erkefienden, president Maduro.

Trump er seg selv lik da.

– Personen som faktisk fikk Nobelprisen ringte meg i dag, og sa: «Jeg tar imot denne i ditt navn, fordi du virkelig fortjente den». Det var en veldig fin ting å gjøre.

– Jeg sa ikke: «Da kan du gi den til meg». Jeg tror kanskje hun hadde gjort det. Hun var veldig hyggelig, og jeg har hjulpet henne underveis, sa presidenten til en fullsatt pressesal i Det hvite hus.

https://www.vg.no/nyheter/i/jQ6peA/donald-trump-hun-ringte-meg-og-sa-jeg-tar-imot-denne-paa-dine-vegne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...