AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kvinnene har de ikke lett de heller. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ufrivillig-singel-en-kamp-mot-klokka/18165725 Anonymkode: 84871...63c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Får prøve noe annet enn å sveipe høyre på topp 5% på tinder, så ordner det seg nok Hun får være glad hun ikke er mann. Anonymkode: 0ddcd...5d6 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Dette har nok ikke så mye med Tinder eller onlinedating å gjøre. Det er et evig problem det er lett å klandre samtida for. Jeg lurer også på om hun har forsøkt sjekking á la 1990, å bare dra på et utested og komme i kontakt med folk. Den fysiske verden forsvant ikke med Tinder, men er fortsatt like tilgjengelig. De fleste kvinnene jeg har ligget med eller til og med hatt et forhold til har jeg møtt første gang i den fysiske verden, ikke online. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.