BrukerErHeltAnonym Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober (endret) SV har altså valgt å blidgjøre dem som nå raser mot partiet for å ha droppet ultimatumet om Israel. Men se hvem som leder an i kritikken: Fahad Qureshi, leder av IslamNet, mannen som mener homofile bør steines, at muslimer ikke kan ha ikke-muslimske venner, og at det å ønske noen "God jul" er avgudsdyrkelse. Dette er altså personen SV lot seg bruke av i valgkampen. Det var hans miljø som ble oppfordret til å stemme SV - og som nå føler seg «sviktet». Spørsmålet er: Er det virkelig slike krefter SV ønsker å tekkes? Hvor langt er partiet villig til å gå for å holde på støtten fra miljøer som forakter alt SV ellers sier de står for – likestilling, ytringsfrihet og homofiles rettigheter? Hva gjør egentlig mannen i Norge - vil anta han ville trives mye bedre i et sharia-styrt islamsk land. https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/jQ6W69/muslimske-organisasjoner-svaert-skuffet-over-sv-foeler-paa-svik Endret 18. oktober av BrukerErHeltAnonym 3 Siter
Osten Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober (endret) Ja, det vil SV. Det er kulturmangfold må vite. Det er rasistisk å kritisere disse muslimske organisasjonene. Og islamofobisk. Endret 18. oktober av Osten 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Osten skrev (3 timer siden): Ja, det vil SV. Det er kulturmangfold må vite. Det er rasistisk å kritisere disse muslimske organisasjonene. Og islamofobisk. Dette er fordi SV er rasister. De godtar ukultur fra kulturer de anser er under den vestlige i verdi. Ellers kjent som de lave forventningers rasisme. 0 Siter
Osten Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Worriesome Plenty 2 skrev (På 18.10.2025 den 21.39): Dette er fordi SV er rasister. De godtar ukultur fra kulturer de anser er under den vestlige i verdi. Ellers kjent som de lave forventningers rasisme. Jeg vet ikke om det spiller så stor rolle hva vi kaller hverandre, men jeg skjønner hva du mener. Jeg tror egentlig at SV - pluss mange andre - ikke har ordentlig peiling på hva de støtter, heller ikke har de peiling på hva slags ukultur som foregår. De ser ikke virkeligheten som foregår rundt oss nå. 1 Siter
Grendel Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Jeg synes det er rart å trekke opp Gaza som en stor sak i norsk politikk nå. Barth Eide har gjort alt Norge kan gjøre og vel så det. Norge kan ikke gjøre noen forskjell. Nå er det en våpenhvile og en plan fra Trump som (hvis alt går bra) skal ende i en palestinsk stat og avvæpning av Hamas. Hva mer kan man be om, i virkelighetens verden? Hvis man ønsker krig, terror og død inn i evigheten kan man kjempe for å reversere opprettelsen av Israel. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober 38 minutes ago, Grendel said: Jeg synes det er rart å trekke opp Gaza som en stor sak i norsk politikk nå. Barth Eide har gjort alt Norge kan gjøre og vel så det. Norge kan ikke gjøre noen forskjell. Nå er det en våpenhvile Er det egentlig våpenhvile? https://www.tv2.no/nyheter/beordrer-kraftig-innsats-nye-angrep-mot-gaza/18206950/ Anonymkode: e4f56...874 0 Siter
Grendel Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det egentlig våpenhvile? https://www.tv2.no/nyheter/beordrer-kraftig-innsats-nye-angrep-mot-gaza/18206950/ Anonymkode: e4f56...874 Jeg er klar over det, men det spiller ingen rolle. Planen fra USA er den som ligger på bordet og som begge parter i prinsippet har blitt enige om. Det beste håpet nå er at USA klarer å presse dem til å følge den avtalen sånn som den er. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.