AnonymBruker Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober har du en go-to rett? Jeg tenker ikke på jul/påske/17 mai, helligdager, men hvis du inviterer en venninne/venn over eller noe slikt. Ikke høytidelig i det hele tatt altså. Jeg skal ha folk neste helg og forsøker å finne ut noe som er ok (og som ikke tar 5 timer på kjøkkenet ... skjønt fårikål lager jo seg selv om jeg går for det ). Anonymkode: d39d0...be0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Jegergryte fra Toro med strimlet kjøtt, med salat og brød inntil. Lettvint og godt! Anonymkode: ac838...c0a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jegergryte fra Toro med strimlet kjøtt, med salat og brød inntil. Lettvint og godt! Anonymkode: ac838...c0a God ide, den er knallgod og passer godt til årstiden Anonymkode: d39d0...be0 0 Siter
emilie321 Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Finnbiffgryte er også både godt og lettvint 0 Siter
Fru2020 Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Tapas. Hovedvekt på kalde retter som jeg bare danderer, kjøper ferdig brød og så lager jeg et par varme retter basert på ferdige varer 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober 7 hours ago, AnonymBruker said: Jegergryte fra Toro med strimlet kjøtt, med salat og brød inntil. Lettvint og godt! Anonymkode: ac838...c0a Brød "inntil"? Anonymkode: 19397...ad3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Brød "inntil"? Anonymkode: 19397...ad3 Ja, var det så vanskelig å forstå da? Betyr i dette tilfellet "ved siden av" Anonymkode: ac838...c0a 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Brød "inntil"? Anonymkode: 19397...ad3 I noen dialekter sier de det. 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober 2 hours ago, Lillemus said: I noen dialekter sier de det. 🙂 Minnet bare som den gamle DOL-klassiken "med stua tyttebær inntil". Anonymkode: 19397...ad3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.