AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva skal du ha? Jeg skal ha en sjokolade kalender og det holder for meg. Anonymkode: 706bf...ac0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Skal ikke ha. Har ikke hatt siden før jeg var tenåring. Anonymkode: fd5b3...4ae 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kjøper ikke til meg selv, men i flere år har jeg fått pakkekalender av datteren. Vet ikke om jeg får i år da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er godt voksen men har kjøpt meg Marabou/Oreo sjokolade adventskalender fra https://www.cooperscandy.no/adventskalendere/?_gl=1*92gsxs*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwmNLHBhA4EiwA3ts3mcNR0g_CgZTVOOOr_qEtKjHIA7naf3wiKMKP-eHIz0heV3iKsvca3RoCwgYQAvD_BwE&gbraid=0AAAAAC8_H9zsiTwluJvyqJXIjeJ3mMF6C Anonymkode: a0469...7af 0 Siter
laban Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Jeg har aldri verken fått eller laget/gitt pakkekalender. Som voksen har jeg kun hatt Flax-kalenderen. De siste årene har jeg kjøpt den dyreste (med størst gevinst) til mitt studentbarn og den minste til meg selv, slik at vi har hatt en liksom-konkurranse. Mulig det blir samme løsning i år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.