AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg trenger å lufte noe som sitter dypt i meg. For noen måneder siden møtte jeg en mann jeg kjente fra ungdomstiden. Jeg var avstandsforelska i han i 4 år i ungdommen og han visste det, og nå som voksne møttes vi igjen via Tinder. Vi hadde sex to ganger, og jeg følte det var ekte nærhet og varme mellom oss. Men rett etter at vi hadde sex ble han plutselig kald. Han sa bare at «dette går bare ikke», og at vi ikke kan ha mer kontakt fordi han har problemer å håndtere og så blokkerte han meg overalt. Ingen forklaring, ingen samtale. Etter alt vi hadde delt, både fra fortiden og nå, gjorde det veldig vondt. Vi hadde flere felles bekjente. Jeg har kjent dette sterkt i kroppen siden, og sliter med å forstå adferden. Hvordan kan noen gå fra varme og nærhet til total kulde på et blunk? Er det normalt at noen gjør sånt – og hvorfor? Jeg prøver å komme meg videre, men det sitter så dypt siden det siste vi gjorde var å ha sex. Hva tenker dere andre om slik oppførsel?. Er det slik menn gjør det? Dette bare satt seg så dypt for vi gikk rett fra sengen til blokkering og med tanke på vår historie. Anonymkode: b0ffc...e40 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Han brukte deg. Det skjer blant alle kjønn. Du har blitt brukt. 2 Siter
Ekstra Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg trenger å lufte noe som sitter dypt i meg. For noen måneder siden møtte jeg en mann jeg kjente fra ungdomstiden. Jeg var avstandsforelska i han i 4 år i ungdommen og han visste det, og nå som voksne møttes vi igjen via Tinder. Vi hadde sex to ganger, og jeg følte det var ekte nærhet og varme mellom oss. Men rett etter at vi hadde sex ble han plutselig kald. Han sa bare at «dette går bare ikke», og at vi ikke kan ha mer kontakt fordi han har problemer å håndtere og så blokkerte han meg overalt. Ingen forklaring, ingen samtale. Etter alt vi hadde delt, både fra fortiden og nå, gjorde det veldig vondt. Vi hadde flere felles bekjente. Jeg har kjent dette sterkt i kroppen siden, og sliter med å forstå adferden. Hvordan kan noen gå fra varme og nærhet til total kulde på et blunk? Er det normalt at noen gjør sånt – og hvorfor? Jeg prøver å komme meg videre, men det sitter så dypt siden det siste vi gjorde var å ha sex. Hva tenker dere andre om slik oppførsel?. Er det slik menn gjør det? Dette bare satt seg så dypt for vi gikk rett fra sengen til blokkering og med tanke på vår historie. Anonymkode: b0ffc...e40 Worriesome Plenty 2 skrev (8 minutter siden): Han brukte deg. Det skjer blant alle kjønn. Du har blitt brukt. Ingen vet om han på noe tidspunkt åpnet opp for at det muligens kunne være noe mer, og så bestemte seg for at det kunne det likevel ikke. Uansett er det ikke helt uvanlig oppførsel, av noe kjønn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.