Gjest Dufi Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg har trent litt til/fra en stund, men endelig klarer jeg aa holde meg til 3 gangers trening i uken. Jeg har pleid aa loepe 20 minutter og deretter tatt et styrkeprogram. Naa har jeg nettopp snakklet med en treningsekspert, og han anbefaler at for aa forbrenne fett og komme i bedre form boer jeg isteden loepe i minst 40 minutter tre ganger i uken. En eller to ganger i uken boer jeg ta et styrkeprogram. Jeg trenger ikke gaa ned av medisinske grunner -har en fettprosent paa 22, men vil gjerne ta av ca. 4 kilo. Jeg har ikke anoreksi eller bulimi, saa det er ikke noen vits i aa si at jeg er flott som jeg er (jeg er ikke saa ille, altsaa! Veier 63 kilo og er 173 cm hoy). Det jeg lurer paa er: er dette programmet effektivt? Vil jeg kunne gaa ned 4-5 kilo til ca. midten av juni dersom jeg gjoer dette og samtidig spiser ca. 1500 kcal om dagen? Takknemlig for svar! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Kan vere ein ide å prøve intervall i staden, med middels og høg intensitet som intervalla. Ca. 15-20 minutters økt burde holde lenge. Viss du skal trene vekter i same økta så er det betre å gjere dette *først*, og trene intervall etterpå. Men ikkje ta lange økter på tredemølla etter vekttrening, sidan du fort havnar i ein katabolsk tilstand der du brenner muskelmasse. Evt. kan du trene aerobt med moderat tempo tidleg på morgonen, når karbonivået er lavast. Kan vere ein ide med ein dose proteiner (f.eks. ca. 30g proteinpulver) og nokre teskeier med linfrøolje e.l. før denne økta, så brenner du meir feitt og forhåpningsvis ikkje muskelmasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.