Gå til innhold

Film på Netflix

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Det kan gå måneder mellom hver gang jeg ser en film , men siden jeg har sovet elendig i natt, hadde jeg lyst til det nå. Fant omtale av "Freedom. Writers", og når jeg googler den og netflix, kommer det opp et bilde av den, men det ser ikke ut til at jeg kan se den i Netflix likevel? Hvordan funker egentlig dette?

Kunne selvsagt ha valgt en annen film 😅 Vi abonnerer kun på Netflix,  ikke noe annet. Noen som kan hjelpe en ufrivillig nattugle og morgenfugl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du googler filmtittel og "where to stream" så får du opp mer alternativer. 

Når jeg trykket på Netflix-lenken på det søket så kom det opp at den ikke er tilgjengelig i Norge.

Ser den kan leies billig på TV2.no :)

Skrevet
2 hours ago, påskelilje said:

Det kan gå måneder mellom hver gang jeg ser en film , men siden jeg har sovet elendig i natt, hadde jeg lyst til det nå. Fant omtale av "Freedom. Writers", og når jeg googler den og netflix, kommer det opp et bilde av den, men det ser ikke ut til at jeg kan se den i Netflix likevel? Hvordan funker egentlig dette?

Kunne selvsagt ha valgt en annen film 😅 Vi abonnerer kun på Netflix,  ikke noe annet. Noen som kan hjelpe en ufrivillig nattugle og morgenfugl?

Den er ikke tilgjengelig på norsk Netflix. Du må nok leie den.

Anonymkode: d8728...e30

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...