Gå til innhold

Liker du folk som elsker rampelyset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du å være i lag med folk som elsker å vise seg fram, legger ut drøss av bilder av seg selv på nett og synes tydelig at de er pene, elsker å være i rampelyset og aviser, elsker all oppmerksomheten det gir og går langt for å få den. 
Jeg blir kvalm av slike mennesker, fysj å fy  🤮

Anonymkode: 0dbce...0e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg kjenner noen slike.

Anonymkode: 18a9f...942

Skrevet

Sosiale medier får frem mange med narsissistiske trekk.

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (9 minutter siden):

Sosiale medier får frem mange med narsissistiske trekk.

Ja det tror jeg å!!

Skrevet

Janteloven lever i beste velgående, skjønner jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liker du å være i lag med folk som elsker å vise seg fram, legger ut drøss av bilder av seg selv på nett og synes tydelig at de er pene, elsker å være i rampelyset og aviser, elsker all oppmerksomheten det gir og går langt for å få den. 

Det kan være gøy å være sammen med folk som liker oppmerksomhet, så lenge de klarer å ha en fot i bakken. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke folk overhodet. 🥵

Anonymkode: b3464...6e9

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Kan vel navnet på en influenser. Synes generelt de som kaller seg det er lite interessante. Og jeg klikker meg fort videre hvis det er en artikkel om en som kaller seg det. Men hat dreier det seg ikke om.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tror ikke de er dårlige mennesker. Jeg tror slike mennesker ofte har veldig lav selvtillit og føler at mye av deres egenverdi ligger i utseendet og bekreftelse. Dette gjelder også mange kjendiser i sosiale medier. Det er egentlig ganske trist.

Skrevet
Ekstra skrev (2 timer siden):

Jeg tror ikke de er dårlige mennesker. Jeg tror slike mennesker ofte har veldig lav selvtillit og føler at mye av deres egenverdi ligger i utseendet og bekreftelse. Dette gjelder også mange kjendiser i sosiale medier. Det er egentlig ganske trist.

Sånn tenker jeg også. Jeg tar meg også ofte i å tenke at de med overdreven bruk av fillers, silikon, selftan og extention etc før eller siden står fram med en bakgrunn preget av mobbing, utenforskap eller i værste fall - overgrep. 

AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (34 minutter siden):

Sånn tenker jeg også. Jeg tar meg også ofte i å tenke at de med overdreven bruk av fillers, silikon, selftan og extention etc før eller siden står fram med en bakgrunn preget av mobbing, utenforskap eller i værste fall - overgrep. 

Tenker motsatt jeg. At de virkelig -på ekte - synes de er deiligere, flottere, og bedre enn andre. 

Anonymkode: db908...5f0

Skrevet

Fristende å si ja.

Det beste eksempelet jeg kommer på er Frank Løke. Jeg synes det er litt gøy. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 15.54):

Jeg blir ikke kvalm av at noen mennesker liker noe annet enn jeg selv gjør.

Anonymkode: 1b2be...4a0

slabbedask
Skrevet
19 hours ago, Grendel said:

Fristende å si ja.

Det beste eksempelet jeg kommer på er Frank Løke. Jeg synes det er litt gøy. 

Han er en løk.

Drømmeautomat
Skrevet

Før syntes jeg det var noe skamløst over mennesker som åpenbart higet etter oppmerksomhet, men noe har endra seg i meg og jeg tenker ikke det samme lenger. Syns nå slike mennesker ofte er morsomme å være sammen med, og syns det er noe beundringsverdig og fritt ved den såkalte skamløsheten. Hvem vil føle mer skam?

Og ja, noen av disse menneskene — men slett ikke alle — kan ha narsissistiske trekk. I så fall forblir de bekjente av meg, men ikke venner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 1.00):

Tenker motsatt jeg. At de virkelig -på ekte - synes de er deiligere, flottere, og bedre enn andre. 

Jeg syns det sier seg selv at det ikke kan være som du sier. Hadde de virkelig ment at de var deiligere, flottere og bedre enn andre hadde de vel ikke behøvd å endre på noe ved utseende, da hadde det vel vært mer enn nok å gre håret, kle seg kledelig og bjuda på med sjarme.  

Skrevet
slabbedask skrev (3 timer siden):

Han er en løk.

Han er 100% seg selv. Dvs 100% løk. Kjedelig er han ikke.

AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (1 time siden):

Jeg syns det sier seg selv at det ikke kan være som du sier. Hadde de virkelig ment at de var deiligere, flottere og bedre enn andre hadde de vel ikke behøvd å endre på noe ved utseende, da hadde det vel vært mer enn nok å gre håret, kle seg kledelig og bjuda på med sjarme.  

Hva med Lea Behn? Hun har da hatt alle forutsetninger for å få selvtillit i oppveksten. 

Nei, jeg står på mitt. 

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Han er 100% seg selv. Dvs 100% løk. Kjedelig er han ikke.

Jo kjedelig er han. han er forutsigbar som bare det. han er stabilt ustabil.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med Lea Behn? Hun har da hatt alle forutsetninger for å få selvtillit i oppveksten. 

Nei, jeg står på mitt. 

Eh, nei? Faren døde av selvmord.. av depresjon(!!). Tror du hun har god selvtillit kun fordi hun er født inn i den slekta?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...