AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Liker du å være i lag med folk som elsker å vise seg fram, legger ut drøss av bilder av seg selv på nett og synes tydelig at de er pene, elsker å være i rampelyset og aviser, elsker all oppmerksomheten det gir og går langt for å få den. Jeg blir kvalm av slike mennesker, fysj å fy 🤮 Anonymkode: 0dbce...0e1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tror ikke jeg kjenner noen slike. Anonymkode: 18a9f...942 0 Siter
Everybody Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sosiale medier får frem mange med narsissistiske trekk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Everybody skrev (9 minutter siden): Sosiale medier får frem mange med narsissistiske trekk. Ja det tror jeg å!! Anonymkode: 0dbce...0e1 0 Siter
Babette Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Janteloven lever i beste velgående, skjønner jeg. 0 Siter
cathlin Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker du å være i lag med folk som elsker å vise seg fram, legger ut drøss av bilder av seg selv på nett og synes tydelig at de er pene, elsker å være i rampelyset og aviser, elsker all oppmerksomheten det gir og går langt for å få den. Jeg blir kvalm av slike mennesker, fysj å fy 🤮 Anonymkode: 0dbce...0e1 Det kan være gøy å være sammen med folk som liker oppmerksomhet, så lenge de klarer å ha en fot i bakken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Liker ikke folk overhodet. 🥵 Anonymkode: b3464...6e9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.