AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Eh, nei? Faren døde av selvmord.. av depresjon(!!). Tror du hun har god selvtillit kun fordi hun er født inn i den slekta? Anonymkode: 1b2be...4a0 Men influensere i seg selv... "tilfeldigvis" er de veldig opptatte av utseendet og se deilige ut. De må jo ha god selvtillit og selvfølelse når de mener de kan påvirke andre. De må jo mene at det de gjør er bra. Anonymkode: db908...5f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men influensere i seg selv... "tilfeldigvis" er de veldig opptatte av utseendet og se deilige ut. De må jo ha god selvtillit og selvfølelse når de mener de kan påvirke andre. De må jo mene at det de gjør er bra. Anonymkode: db908...5f0 Jeg tror ofte det er det stikk motsatte. Deretter må vi legge til behovet for penger. Anonymkode: 1b2be...4a0 0 Siter
Kayia Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med Lea Behn? Hun har da hatt alle forutsetninger for å få selvtillit i oppveksten. Nei, jeg står på mitt. Anonymkode: db908...5f0 Leah Behn er ikke et godt eksempel på den typen jeg snakker om, jeg kan hvrken se at hun praktiserer overdreven bruk av fillers/ botox, extentions eller har operert rumpe og pupper i gigastørrelse. Jeg tenker mer på sånne Sofie Elise-, Erlend Elias-, Trianna- og andre paradiceaktige typer av alle kjønn. Med det sagt - jeg tror heller ikke at oppveksten til Behn-jentene har vært spesielt stabil, forutsigbar og trygg. For meg er det - så langt - yngstejenta som framstår som den tryggeste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.