Gå til innhold

Liker du folk som elsker rampelyset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh, nei? Faren døde av selvmord.. av depresjon(!!). Tror du hun har god selvtillit kun fordi hun er født inn i den slekta?

Anonymkode: 1b2be...4a0

Men influensere i seg selv... "tilfeldigvis" er de veldig opptatte av utseendet og se deilige ut. De må jo ha god selvtillit og selvfølelse når de mener de kan påvirke andre. De må jo mene at det de gjør er bra. 

Anonymkode: db908...5f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men influensere i seg selv... "tilfeldigvis" er de veldig opptatte av utseendet og se deilige ut. De må jo ha god selvtillit og selvfølelse når de mener de kan påvirke andre. De må jo mene at det de gjør er bra. 

Jeg tror ofte det er det stikk motsatte. Deretter må vi legge til behovet for penger. 

Anonymkode: 1b2be...4a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med Lea Behn? Hun har da hatt alle forutsetninger for å få selvtillit i oppveksten. 

Nei, jeg står på mitt. 

Leah Behn er ikke et godt eksempel på den typen jeg snakker om, jeg kan hvrken se at hun praktiserer overdreven bruk av fillers/ botox, extentions eller har operert rumpe og pupper i gigastørrelse. Jeg tenker mer på sånne Sofie Elise-, Erlend Elias-, Trianna- og andre paradiceaktige typer av alle kjønn.

Med det sagt - jeg tror heller ikke at oppveksten til Behn-jentene har vært spesielt stabil, forutsigbar og trygg. For meg er det - så langt - yngstejenta som framstår som den tryggeste. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...