AnonymBruker Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Jeg synes at Nora er veldig pent! Anonymkode: 1e8fc...cee 1 Siter
Lillemus Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Jeg synes litt gammeldagse navn er veldig fint, men jeg fikk ikke kalle jentungen for Ingeborg dessverre. ☹️ Når det gjelder guttenavn har jeg ingen definitivt favoritt, men jentungen lå an til å bli døpt Linus om hun hadde blitt gutt. 😁 Guttungen skulle hete Hedda om han ble jente, hadde nok heller blitt Hedvig i dag. Margrete synes jeg også er veldig fint. 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Jeg synes Helene og Lene er veldig fine navn. Vet ikke helt hvorfor. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Jeg synes Anna er vakkert. Jeg var alltid irritert på foreldrene mine som ikke kalte meg det. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Eva Sofie, selvsagt... .......... Jeg synes Simen er et pent navn... Loke er et pent hundenavn. Men reflekterer egentlig generelt lite over hva som er pent og ikke. Det er bare pent. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Eva Sofie skrev (21 minutter siden): Eva Sofie, selvsagt... .......... Jeg synes Simen er et pent navn... Loke er et pent hundenavn. Men reflekterer egentlig generelt lite over hva som er pent og ikke. Det er bare pent. Simen er ett pent navn, men ikke i engelskspråklige land. Hva med dobbelnavnet Geir Simen i USA? Anonymkode: be5fb...96d 0 Siter
Glitter Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Mia. Det kalte jeg min tidligere hund. ❤️ Synes mitt navn er ganske fint også. Men skal ikke nevne det her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Everybody skrev (14 timer siden): Baljeet og Inderjeet. Hvor er du fra? Anonymkode: 1e8fc...cee 0 Siter
Everybody Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvor er du fra? Anonymkode: 1e8fc...cee Norge. 0 Siter
Osten Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Everybody skrev (16 timer siden): Baljeet og Inderjeet. Ikke glem Navneet 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Constance, Veronica, Victoria, Monica, Fride Martin og Kevin på gutter 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober Ingeborg har også vært blant mine favoritter, @Lillemus! Jeg synes også Ingrid er veldig fint. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober morsan skrev (10 timer siden): Ingeborg har også vært blant mine favoritter, @Lillemus! Jeg synes også Ingrid er veldig fint. Ingrid er pent og enkelt synes jeg også. Som vanlig på denne tiden er jeg jo opptatt med å lage låneklort til årets førsteklassekull og denne gangen har jeg sett en tendens, på guttesiden, til at eldre, enklere guttenavn er litt trendy igjen. 1 Siter
laban Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Lillemus skrev (2 timer siden): Som vanlig på denne tiden er jeg jo opptatt med å lage lånekort til årets førsteklassekull og denne gangen har jeg sett en tendens, på guttesiden, til at eldre, enklere guttenavn er litt trendy igjen. Det har jeg observert i nabolaget her i Oslo også. Jeg fant en liten sko i skogkanten i fjor sommer, og den var merket med fornavn, uten telefonnr. Hadde det stått Lukas, Matheo eller Isak, hadde jeg vært sjanseløs. Men siden det sto Thorvald, visste jeg hvilken familie som antakelig hadde mistet den 😉Jens, Iver og Herman er også på vei opp her. 1 Siter
Ekstra Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober laban skrev (21 minutter siden): Det har jeg observert i nabolaget her i Oslo også. Jeg fant en liten sko i skogkanten i fjor sommer, og den var merket med fornavn, uten telefonnr. Hadde det stått Lukas, Matheo eller Isak, hadde jeg vært sjanseløs. Men siden det sto Thorvald, visste jeg hvilken familie som antakelig hadde mistet den 😉Jens, Iver og Herman er også på vei opp her. Det vel bare et tidsspørsmål før Geir, Bjørg, Siv, Dag, Stein, Svein, Odd, Gerd og Tor er tilbake. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.