AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har lagt merke til at mange kvinner insisterer på å ha kvinnelig fastlege. For menn virker det helt uvesentlig hvem legen er, så lenge vedkommende er flink. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 21d8c...1ef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Gynekologisk undersøkelse? Anonymkode: e44d0...7b8 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har lagt merke til at mange kvinner insisterer på å ha kvinnelig fastlege. For menn virker det helt uvesentlig hvem legen er, så lenge vedkommende er flink. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 21d8c...1ef Jeg har hatt både mannlige og kvinnelige fastleger og hittil har jeg vært mest fornøyd med de mannlige. De har vært desidert best. Nå får jeg kvinnelig og er spent på hvordan det blir. For meg er det viktigste at legen er flink og at vi har kjemi. Tror også mange kvinner tenker likt som meg. Så jeg vet ikke om det er hold i det du skriver 1 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har en mann og jeg er veldig fornøyd med han. Gynekologiske undersøkelser tar jeg hos gynekolog. For har så mye å gjøre med fastlegen at gynekologisk undersøkelse hos han vil være veldig ukomfortabelt. 0 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Godt det er slik og ikke omvendt, ettersom 60-70% av nyutdannede leger er kvinner. Har selv bare hatt kvinnelige fastleger, mer av tilfeldighet, og har vært fornøyd med det. Tror dog ikke kjønn ville vært avgjørende for meg. Endret 1 time siden av Ekstra 0 Siter
emilie321 Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Glitter skrev (42 minutter siden): Jeg har en mann og jeg er veldig fornøyd med han. Gynekologiske undersøkelser tar jeg hos gynekolog. For har så mye å gjøre med fastlegen at gynekologisk undersøkelse hos han vil være veldig ukomfortabelt. Samme her. 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lagt merke til at mange kvinner insisterer på å ha kvinnelig fastlege. For menn virker det helt uvesentlig hvem legen er, så lenge vedkommende er flink. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 21d8c...1ef Men er det slik? Er det din subjektive observasjoner du legger til grunn. Jeg foretrekker også mannlig lege. Har kun hatt kvinnelig fastlege i noen få år. GU får jeg utført på sykehus. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lagt merke til at mange kvinner insisterer på å ha kvinnelig fastlege. For menn virker det helt uvesentlig hvem legen er, så lenge vedkommende er flink. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 21d8c...1ef Jeg foretrekker mannlig fastlege uten at jeg helt vet hvorfor. Har ikke problemer med å ta gu hos fastlegen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.