AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hei! Jeg håper kanskje noen her har noen gode råd til hvordan jeg kan legge fra meg dette en gang for alle. Jeg forsøker å tenke "gjort er gjort og man lærer av sine feil", men jeg kjenner likevel på anger over at jeg kjøpte leiligheten jeg bor i nå. Jeg trives jo egentlig med å bo her, både beliggenheten og naboene er greie men selve leiligheten er dårlig pusset opp av forrige eier, f.eks listene er dårlig kappet og gulvet er også dårlig lagt og jeg visste jo dette før jeg kjøpte men det var bare det med beliggenheten som gjorde at jeg falt for leiligheten og virkelig ønsket å bo her. Jeg har også bodd her 1 år nå før jeg nylig begynte å angre så det er ikke slik at jeg har angret siden jeg kjøpte den heller. Lurer også på om jeg har blitt litt lurt ift pris da jeg har sett andre leiligheter i borettslaget som er finere bli lagt ut for samme som det jeg kjøpte for. Anonymkode: e38d4...77c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Jeg håper kanskje noen her har noen gode råd til hvordan jeg kan legge fra meg dette en gang for alle. Jeg forsøker å tenke "gjort er gjort og man lærer av sine feil", men jeg kjenner likevel på anger over at jeg kjøpte leiligheten jeg bor i nå. Jeg trives jo egentlig med å bo her, både beliggenheten og naboene er greie men selve leiligheten er dårlig pusset opp av forrige eier, f.eks listene er dårlig kappet og gulvet er også dårlig lagt og jeg visste jo dette før jeg kjøpte men det var bare det med beliggenheten som gjorde at jeg falt for leiligheten og virkelig ønsket å bo her. Jeg har også bodd her 1 år nå før jeg nylig begynte å angre så det er ikke slik at jeg har angret siden jeg kjøpte den heller. Lurer også på om jeg har blitt litt lurt ift pris da jeg har sett andre leiligheter i borettslaget som er finere bli lagt ut for samme som det jeg kjøpte for. Anonymkode: e38d4...77c Det er vondt å angre på ting, så jeg er enig i at her må du forsøke å legge det bak deg. Beliggenhet er faktisk det eller viktigste ved en bolig, er det ikke det meglerne sier? Hva er de tre viktigste tingene? Location, location, location! De andre leilighetene blir kanskje lagt ut for en lavere pris for å «lokke» til seg kjøpere. Hvis de er fine blir det kanskje budrunde. Har du evt mulighet til å pusse opp litt og fikse på noe av det som plager deg mest? Anonymkode: 670dc...c0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei! Jeg håper kanskje noen her har noen gode råd til hvordan jeg kan legge fra meg dette en gang for alle. Jeg forsøker å tenke "gjort er gjort og man lærer av sine feil", men jeg kjenner likevel på anger over at jeg kjøpte leiligheten jeg bor i nå. Jeg trives jo egentlig med å bo her, både beliggenheten og naboene er greie men selve leiligheten er dårlig pusset opp av forrige eier, f.eks listene er dårlig kappet og gulvet er også dårlig lagt og jeg visste jo dette før jeg kjøpte men det var bare det med beliggenheten som gjorde at jeg falt for leiligheten og virkelig ønsket å bo her. Jeg har også bodd her 1 år nå før jeg nylig begynte å angre så det er ikke slik at jeg har angret siden jeg kjøpte den heller. Lurer også på om jeg har blitt litt lurt ift pris da jeg har sett andre leiligheter i borettslaget som er finere bli lagt ut for samme som det jeg kjøpte for. Anonymkode: e38d4...77c Dette er egentlig bare småpell som du enten kan fikse selv eller få fagfolk til å gjøre. Når man bor et sted over tid så må uansett ting pusses opp og holdes ved like. Så fine leiligheter nå må også gjennomgå en forbedring om noen år. Dette hadde jeg ikke hengt meg opp i i det hele tatt, men satt opp et lite budsjett og begynt på sparing av opp-pussing. Anonymkode: f3d62...8de 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lurer også på om jeg har blitt litt lurt ift pris da jeg har sett andre leiligheter i borettslaget som er finere bli lagt ut for samme som det jeg kjøpte for. Om en bolig "ser fin ut" sier det ikke nødvendigvis noe om den tekniske tilstanden, som er det som virkelig betyr noe for økonomien i et bruktboligprosjekt. Det finnes mange eksempler på at "perfekte" overflater og detaljer i nyoppussede interiører har dekket over alvorlige skader på bærekonstruksjoner og tekniske installasjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.